Klacht Dynalogic: Nooit meer!!!!

Klachtnummer
# 263511
Gebruiker
ZJMNW
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wat een schandalig bedrijf. Ieder zich zelf respecterend bedrijf / chauffeur / planner / CS medewerker / uitzendkracht enzovoorts zou dit bedrijf moeten mijden als de pest.

Een week na de afgesproken datum zouden wij onze bestelling alsnog mogen ontvangen. Levering 02-06 tussen 17h00 en 21h00.

Ben ik overijverig door eerdere wanprestaties de Track and Trace vanaf 08h00 in de gaten aan het houden.

Adres 21 op de auto (ik begin me al zorgen te maken).

Om 10h00 nog geen beweging te zien op de GPS, ik ben gaan bellen met Dynalogic. Via FB een ander nummer ontvangen 0348 462 888. zelfde wachttijden, maar fractie van de kosten. Na 20 minuten contact.

De chauffeur zou rond 11h15 vertrekken en de zending had een verwachte aankomst van 19h30 (perfect was mijn eerste gedachte.)

Om 11h15 meteen de auto weer gaan volgen, en wat schets mijn verbazing? De auto heeft bewogen. Mooi. Krijg ik om 11h35 telefoon van mijn vrouw, de chauffeur heeft gebeld. Of wij contant wilde betalen ipv de afgesproken pin betaling. DIt ivm een storing. Heeft ze aangegeven hierop terug te komen. Ik meteen weer Dynalogic gebeld om dit te verifieren. Heb “enkele” slechte recensies gelezen mbt chauffeurs en verdwijningen ed. Zie ik tijdens het wachten de status van mijn zending verspringen naar Sorteerfout.

WAT?????

Waar is dit bedrijf mee bezig, waarom bestaan ze nog.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd bij Swiss Sense, hopelijk krijg ik mijn geld terug van de aanbetaling.

Bij iedere aankoop die ik vanaf vandaag doe vraag ik eerst wie de logistiek dienstverlener is.

Dit nooit meer.

De oplossing

Ik ben niet meer tevreden te krijgen. Ik berust me in nog langer slapen op een luchtbed, ik accepteer het verlies aan nachtrust, geld vanwege schandalige wachttijden en kosten service nummer (goedkoper alternatief: 0348 462 888). Kosten voor fysiotherapie. De ergernis en de frustratie. Ik hoop dat elk bedrijf wat een contract heeft met Dynalogic deze per direct ontbind. Dit bedrijf moet net als een gezwel met wortel en al worden vernietigd. De mensen die er werken moeten zich kapot schamen.

3 reacties

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Geachte dhr. mevr. de Kat,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

    Bedankt voor uw begrip,

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynalogic
  2. Auteur
    ZJMNW
    Datum
    Ik heb via die wijze al een klacht ingediend en ben nog steeds aan het wachten daarop.
    En als ik via die link een nieuwe klacht indien zijn we weer weken verder eer er iets mee gedaan is.

    Ik verwacht dat de lopende klachten worden behandeld en niet dat er nieuwe klachten ingediend moeten worden.

    Team WeCare Dynalogic moet zijn Team WeDon'tCare Dynalogic, want uit niks blijkt dat het jullie ook maar iets kan interesseren.

    Wachtend op een passende tegemoetkoming verblijf ik
  3. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Dhr, Mevr. de Kat,

    Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

    Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Team WeCare Dynalogic

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen