Klacht Dynalogic: Ontzettend slechte klantenservice. Na 4 maanden nog niet geholpen.

Noëlle

Aanvraag van leentoestel is tot 3x aan toe misgegaan. Steeds kwam de koerier aan met een verkeerde telefoon waar mijn simkaart niet inpast. Ik heb hierdoor 3 dagdelen vrij moeten vragen en dit heeft mij dus een hoop tijd en geld gekost. Ook heeft het mij een hoop geld gekost dat ik bijna 1,5 aan de lijn met hulplijnen heb gezeten. Elke keer worden doorverbonden, Vaak verbindingen die opeens worden verbroken, doodlopende lijnen, personeel die telkens "sorry mevrouw" zegt en niets kunnen doen. Heb verschillende mailtjes gestuurd waarop ik één keer als antwoord heb gehad dat ze mij terug zouden bellen, de tweede keer hadden ze mijn adres gegevens nodig. Ik heb nu 5 mailtjes gestuurd die niet worden beantwoord en ik ben heel erg klaar met deze waardeloze service. Nog 70 euro van mijn rekening afschrijven tussendoor ook, maar helpen ho maar..

Ik zou graag de 70 euro terug op mijn rekening willen zien. Dat vind ik op zijn allerminst op zijn plaats. Het heeft mij qua tijd al veel meer geld dan dat gekost.

Dynalogic
    Geachte heer, mevrouw,

Allereerst onze welgemeende excuses voor deze late reactie! Daar wij nu pas gestart zijn met Klachtenkompas waren we niet in staat om eerder op uw klacht te reageren.

Ik hoop uiteraard dat uw klacht inmiddels is opgelost. Graag verneem ik van u of ik u nog ergens mee kan helpen. Uiteraard sta ik voor u klaar!

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
    Sharon WeCare

Ook een klacht indienen over Dynalogic?