Klacht Dynalogic: Pakje al weken in "verkeerd depot"

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 450451
Gebruiker
Modjo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zoals bij zovele klanten gingen ze iets leveren op paar dagen. Hebben al 3 keer hun kat gestuurd, en als toppunt staat het pakje nu in een andere depot en duurt het al meer dan 2 weken om hem van de ene depot naar de andere te leveren. Blijkbaar is "sorteerfout" een veelgebruikt excuus om de goederen maar niet te moeten leveren. Met de klantendienst in contact geweest, tevergeefse moeite. 4 op de 5 keer geen antwoord en die ene keer zeiden ze dat er een sorteerfout was (no shit sherlock!) en dat hun eigen klantendienst er niets kan aan doen en van niets weten. Tja, als zij het al niet weten....

De oplossing

Gewoon mijn goederen leveren
na al die weken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dynalogic is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Modjo
    Datum
    Nog altijd geen contact of oplossing!
  2. Auteur
    Modjo
    Datum
    Nog altijd geen nieuws, zelfs geen mailtje ofzo... Heb dit nog nooit meegemaakt...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Modjo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen