Klacht Dynalogic: Paniekerige arrogante corona chauffeur

Flenterie

Nieuwe vaatwasser gekocht bij bol.com, ze mogen niet meer aansluiten etc vanwege het corona virus.
Nou er komt ook niemand meer binnen omdat mijn dochter en ikzelf in een risicogroep vallen.
Die gasten komen eraan en ik vroeg alleen of ze de verpakking mee wilden nemen.
1 begint te flippen over corona en de ander is onderweg terug naar de vrachtwagen.
Blijkbaar mag je ook niets meer vragen, mijn betaalde vaatwasser is niet van het karretje afgeweest en werd ingeladen en volgens mijn camerabeelden waren ze binnen 2 minuten alweer weg.
Ik heb nog gezwaaid dat ze moesten stoppen maar tuurlijk niet.
Ik heb nu een dag langer moeten wachten.
Wat een vieze arrogante lamballen waren dat!!
Zodra ik nu een grote aankoop moet doen ga ik zeker kijken wie de koerier is want nu is het een vaatwasser en de volgende keer zit je misschien wel op een koelkast te wachten en dat ze je laten barsten terwijl je al betaald hebt!!

Ik wil nooit meer door dit soort mensen " geholpen" worden.
Ik heb camerabeelden waarop staat dat ze binnen 2 minuten weg zijn en gewoon schijt aan mij hebben terwijl ze met mijn betaalde product wegrijden.
Jullie personeel is onbeschoft arrogant en niet klant vriendelijk, vindt het leuk om weg te rijden als klant nog zwaait om te stoppen.
Ik begrijp totaal niet waarom grote bedrijven met jullie in zee gaan.
Ik ga mijn Amerikaanse koelkast nog vervangen en voor 2000% niet door die aso's die bij jullie werken.
Ik betaal liever wat meer voor een ander bedrijf!

Flenterie
    Dynalogic vindt het nog niet de moeite om te reageren op bezorger mehmet die compleet panisch reageert op de corona crisis en mensen daarvan beticht.
    Het is wérkelijk een bedrijf wat geen naam zou mogen hebben en ik kan alleen nog maar zeggen , klantvriendelijkheid kennen jullie niet.
    Ik heb geen problemen met koeriers met een andere cultuur, maar jullie koeriers hebben dat wel.
    In Nederland hebben vrouwen gelijke rechten, dus mehmet zal moeten leren dat vrouwen hier zomaar een vraag kunnen stellen en niet onderdanig aan de kant gaan!
    Ik zou ze echt beoordelen met een 0, maar 1 zal wel het laagste zijn

Geen

Ook een klacht indienen over Dynalogic?