Klacht Dynalogic: Product niet bezorgd

Faouzi

Vandaag zou ik mijn wasmachine geleverd krijgen door Dynalogic Benelux B.V.. Ik ben heel de dag thuis gebleven en heb ook de TrackLinQ in de gaten gehouden totdat ik op een gegeven moment de melding zag staan dat de opdracht niet is uitgevoerd omdat ik niet thuis zou zijn (om 12:00). Ik heb Dynalogic gebeld en deze geeft aan dat de koerier is langs geweest, heeft aangebeld en een brief in mijn brievenbus heeft achtergelaten. Aan de lijn ben ik gelijk naar beneden gegaan om mijn brievenbus te controleren en geen briefje. m.a.w. ze zijn hier niet aan mijn adres geweest. Koerier beweerd, via de callcenter, 100% aan juiste adres te zijn geweest en te hebben aangebeld. Onze bel werkt gewoon en brievenbus is leeg. Ook willen ze vandaag niet terugkomen. Ik moest een nieuwe afspraak maken voor morgen. 18 min kwijtgeraakt tegen 0,45 cent per minuut en 0% dienstverlening.

Belkostenvergoeding want heb uit woede de order geannuleerd

Geachte heer, mevrouw,

Allereerst onze welgemeende excuses voor deze late reactie! Daar wij nu pas gestart zijn met Klachtenkompas waren we niet in staat om eerder op uw klacht te reageren.

Ik hoop uiteraard dat uw klacht inmiddels is opgelost. Graag verneem ik van u of ik u nog ergens mee kan helpen. Uiteraard sta ik voor u klaar!

In afwachting van uw reactie.

Faouzi
    De klacht is niet opgelost aangezien dit jullie eerste reactie is n.a.v. mijn klacht. U kunt mij helpen door mijn belkosten te vergoeden...
    Geachte heer Cornelissen,

Bedankt voor uw reactie!

Ik vind het heel jammer om te vernemen dat u geen reactie heeft ontvangen op uw klacht. Ik heb dit dan ook neergelegd bij de desbetreffende afdeling. Ze bieden hun excuses aan! Het is toentertijd ontzettend druk geweest en wegens overmacht waren ze niet in staat om alles binnen de gestelde termijn op te pakken. We hebben gezorgd voor extra capaciteit zodat dit in de toekomst niet nog een keer voor zal komen.

Graag kom ik terug op uw feedback over de belkosten. Wij vinden het zeer belangrijk om onze dienstverlening constant te blijven verbeteren. We hebben dan ook besloten om op korte termijn ons nummer aan te gaan passen naar 1 euro per gesprek.

Ik begrijp dat u graag een schadevergoeding wenst, echter kunnen we deze u niet bieden. Wel kan ik u beloven dat we er echt alles aan doen om de gehele klantenbelevenis te optimaliseren!

Geachte heer, mevrouw, El Benaissati,

Excuses voor de vorige reactie! Deze hoort niet bij uw klacht.
    Ik kom zo snel als mogelijk met een gepast antwoord op uw reactie.

Faouzi
    Ik wacht uw reactie af. Afgaande op uw reactie naar dhr Cornelissen hoef ik niet veel te verwachten.

Hoogachtend,
    (Dhr.) el Benaissati
    Geachte heer El Benaissati,

Ik vind het heel jammer om te vernemen dat u zo’n slechte ervaring heeft gehad!

We doen er momenteel alles aan om onze dienstverlening te optimaliseren. Dit houdt ook in dat we nieuwe trainingen aan het ontwikkelen zijn om ervoor te zorgen dat alles beter verloopt in de toekomst.

Uiteraard hoop ik dat we u in de toekomst wellicht eens mogen bewijzen dat we alle feedback serieus nemen en er echt alles aan doen om fouten te voorkomen. Dit neemt de vervelende situatie voor u natuurlijk niet weg.

We kunnen geen vergoeding voor de belkosten aanbieden, het spijt me echt dat ik u niet beter kan berichten!

Faouzi
    Ik ben destijds hard voorgelogen ondanks dat ik er snel bij was om et melden dat de chauffeur aan het liegen was door te melden dat ik niet thuis was en dat hij een brief heeft achtergelaten. Ze hadden op zijn minst dit kunnen uitzoeken en een aantekening hierover in diens H&R-dossier kunnen zetten zodat het voor in de toekomst kan worden bijgehouden. Ook het simpel niet willen vergoeden zonder een reden te geven geeft aan dat ze de klachten niet serieus nemen.

Faouzi

Ook een klacht indienen over Dynalogic?