Opgelost door Dynalogic: Slecht communicatie, regeren niet op de mail.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 453233
Gebruiker
M. Buijs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op dinsdag 2 juni heb ik van de Firma Dynalogic een e-mail ontvangen voor de levering van een online besteld product. Volgens hun plannen kon deze donderdag 4 juni geleverd worden. Omdat dit product nogal groot is en omdat ik deze zelf in ontvangst moet nemen, heb ik de afspraak verplaatst naar maandag 8 juni en special voor levering van het product vrij genomen. Ik zou maandag 8 juni een e-mail ontvangen met een tijdindicatie. Maandag 8 juni jl. (de dag van levering) krijg ik om 10:32 een mail met daarin; 'helaas is er iets misgegaan tijdens de sortering van uw bestelling, daarom komen wij vandaag niets langs. Wij houden u via de mail op de hoogte'. Omdat ik dinsdag nog niet heb vernomen, heb ik getracht te bellen naar het bedrijf. Om met hun telefonisch in contact te komen, rekenen zei € 0,45 per minuut. Hoe bedoel je klant vriendelijk! Ik zou hierdoor extra kosten maken, omdat hun d'r afspraak niet nakomen. Dinsdag besloten om het bedrijf te mailen, maar een reactie over wanneer ik mijn bestelling kan verwachten heb ik niet ontvangen. Hoe kan z'n groot bedrijf als Decathlon, waar ik mijn product heb besteld, met z'n slecht en ouderwets bedrijf samen werken.

De oplossing

Ik wil weten wanneer ik mijn bestelling nou eindelijk ga ontvangen! En compensatie voor de vrije dag die ik heb moeten nemen voor levering, die niet heeft plaats gevonden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dynalogic is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    M. Buijs
    Datum
    Intussen nog niets van Dynalogic gehoord. Decathlon krijgt ook geen concreet antwoord van Dynalogic. Ik zou me doodschamen als ik bij zo’n bedrijf zou werken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Buijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Order is geannuleerd, er is een nieuwe besteld en deze is geleverd. Alleen een deel van de bestelling is niet meer voorradig.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen