Klacht Dynalogic: telefoon zoek

# 197183
jessica tot

12 november meld ik telefoon aan laad niet meer op.
13 november zou hij opgehaald worden niet gebeurt omdat ik op terschelling woon.
14 november wordt ik gebeld kon niet opnemen terug gebeld telefoon zou 15 november tussen worden opgehaald. Deze van het werk opgehaald.
15 november gebeld ik terug gebeld afspraak voor ophalen telefoon die al opgehaald was. 16 november telefoon opgehaald door dynalogic vlas Harlingen.
17 november zie ik op internet dat order is geannuleerd zonder dat ik wat weet.
Nu is het niet bekend waar mijn telefoon is heb veel moeten bellen er hoge kosten heb mail gestuurd antwoord 18 november terug gekregen was inderdaad fout gemaakt telefoon door hun opgehaald. Maar niemand weet waar telefoon is.
Vandaag 23 november gebeld willen niks zeggen en kan niet door verbonden worden.
Wil mijn telefoon gemaakt terug. Weet niet meer wat ik moet doen.

Compensatie voor gemaakte bel kosten en geld voor het ophalen terug gestort door slechte service.
Zo snel mogelijk mijn telefoon terug en gemaakt.
Anders nieuwe telefoon of vergoeding telefoon

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uw case is met spoed in behandeling. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen, krijgt u meteen een reactie.

Onze welgemeende excuses voor de vertraging en het ongemak.

jessica tot
    Ik vind het erg jammer dat ik nu antwoord krijg terwijl ik al de hele week gemaild en gebeld heb. Dinsdag is de telefoon al twee weken zoek dit had toch al opgelost moeten zijn. Heb niet idee dat jullie er veel aan doen.
    Beste klant,

Wederom hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben zojuist bericht gekregen dat uw toestel bij het reparatiecentrum ligt, deze is verzendklaar en zal zo spoedig mogelijk naar u toe verzonden worden.

Verder zullen de bezorgkosten vergoed worden.

Nogmaals excuses voor al het ongemak en de vertraging.

jessica tot
    Ik wil ook de gemaakte telefoonkosten vergoed hebben.
    Drie weken heb ik moeten wachten en heb nog steeds niet het vertrouwen dat mijn telefoon terugkomt.
    Ik wacht eerst af als hij komt
    Beste klant,

Zoals aangegeven per e-mail en via facebook zullen wij helaas niet de belkosten compenseren, daar wij per e-mail en via facebook gratis te bereiken zijn.

Omdat wij begrijpen dat dit een zeer vervelende situatie is geweest, hebben wij u een kleine attentie opgestuurd.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Wecare team Dynalogic

Ook een klacht indienen over Dynalogic?