Klacht Dynalogic: Televisie wordt maar niet geleverd

Klachtnummer
# 176602
Gebruiker
noukiezzz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn ouders hebben een televisie bij Mediamarkt besteld en deze behoort geleverd te worden door Dynalogic. Telefonisch is Dynalogic niet te bereiken en per mail reageren ze sporadisch. Afspraken maken is blijkbaar erg lastig en als er een afspraak is gemaakt komen ze deze niet na. Bij Mediamarkt een televisie besteld met soundbar en betaald, soundbar werd binnen paar dagen geleverd, maar televisie laat al weken op zich wachten. Mediamarkt heeft het uitbesteed aan Dynalogic en Dynalogic geeft niet thuis. Televisie is inclusief installeren. Ik vind het echt schandalig hoe dit bedrijf met klanten omgaat. Snap ook niet dat Mediamarkt het nog door dat bedrijf laat doen, want mijn ouders zijn niet de enigen die het product maar niet geleverd krijgen.

De oplossing

Graag zoals afgesproken vandaag televisie leveren en compensatie is zeker ter sprake, hoeveel tijd en energie hier al ingestoken is is niet normaal en dit bedrijf is duidelijk niet in staat om producten binnen een normale termijn te leveren. Het is idioot dat je een maand zou moeten wachten en wie weet nog langer voordat je je televisie eens ontvangt.

1 reactie

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Geachte heer, mevrouw ten Zijthoff,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor uw (en uw ouders) ervaring met onze dienst. Het is erg spijtig te vernemen dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling.

    Ik zie aan de hand van uw gegevens dat er meermaals contact is geweest tussen het depot en de leverancier vanwege uw bestelling en wanneer deze nu ingepland kon worden.

    Uiteindelijk heeft deze afspraak 13 juli 2016 plaatsgevonden. Uiteraard hoop ik dat we u in de toekomst wellicht eens mogen bewijzen dat we alle feedback serieus nemen en er echt alles aan doen om fouten te voorkomen. Dit neemt de vervelende situatie voor u natuurlijk niet weg.

    Spijtig genoeg kunnen wij u geen compensatie bieden, het spijt me u niet beter te kunnen berichten!

    Nogmaals onze excuses voor deze ervaring en wens u verder nog een prettige dag!

    Met vriendelijke groeten,

    Kira WeCare Dynalogic

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen