Klacht Dynalogic: Tv bezorging nu 3 keer laten afweten.

Thijs

De bezorging van mijn TV is nu 3x niet gebeurd.

De 1e datum stond de TV op het verkeerde depot. bezorging afgezegd.
De 2e datum konden ze niet leveren. bezorging afgezegd.
De 3e datum is er bij mij niet aangebeld. ik was 100% zeker thuis. Als er op de bel gedrukt zou zijn, dan had ik het geweten. En er is alleen een briefje achtergelaten.

Ik heb heel sterk het vermoeden dat ze gewoon mijn bestelling kwijt zijn, en me aan het lijntje houden.

Ik wil gewoon mijn TV hebben.

Dynalogic
    Geachte heer Bulsink,

Allereerst onze oprechte excuses voor al het ongemak! Ik zie aan de hand van uw gegevens inderdaad terug dat leveringen meermaals zijn misgegaan. Zoals u aangeeft; sorteerfout, herplanningen die ze niet na zijn kunnen komen en een 'niemand aanwezig' melding. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de koerier niet de moeite doet om aan te bellen of te kloppen. Ik heb dit dan ook doorgezet naar de leidinggevende van deze koerier. Ze zullen dit bespreken en als het vaker zou zijn voorgekomen, zullen en sancties volgen.

Ik begrijp dat ik u hier niet direct mee verder help, maar we zijn blij met deze meldingen, aangezien we dan gericht kunnen ingrijpen. We willen dat onze klantenservice als prettig wordt ervaren!

Verder zie ik dat u een nieuwe afspraak gepland heeft voor volgende week woensdag. Ik zal uw order dan ook persoonlijk in de gaten houden om er zorg voor te dragen dat het succesvol verloopt.

Met vriendelijke groeten,

Kira
    WeCare Dynalogic
    Thijs
    Oke, nu is poging #4 aan de deur geweest met mijn tv.
    echter.... de doos zag eruit alsof deze door de gehaktmolen gehaald is. Gaten overal in de doos. en met tape aan elkaar geplakt.

Pakket geweigerd.

mijn vertrouwen in dit bedrijf heeft een nieuw dieptepunt bereikt.
    Dynalogic
    Geachte heer Bulsink,

Wat spijtig om te vernemen dat er schade was aan uw product. Ik zie inderdaad dat het pakket retour is gezonden aan de leverancier. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Gelukkig zie ik in ons systeem staan dat er op 16 september een nieuwe levering heeft plaatsgevonden die succesvol is afgerond.

Nogmaals onze excuses en wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop.

Met vriendelijke groeten,

Amber
    WeCare Dynalogic
    Thijs
    Het geweigerde pakket moest door de verkoper handmatig worden gemeld voor terughalen. Vervolgens heb ik een dag vrij genomen, omdat ik er geen vertrouwen in had het pakket ooit nog te ontvangen als ik het in het weekend zou laten komen.

Daarnaast is schade aan een pakket absoluut onaanvaardbaar.

Het enige positieve aan dynalogic vind ik de track&trace met SMS waarschuwing voor wanneer de bezorger komt.

Maar ik bestel nooit meer iets dat door dynalogic geleverd word.