Klacht Dynalogic: Vele malen beloften niet nakomen en liegen over de oorzaak

Atropos

Bezorging Televisie
Ik had op mediamarkt een tv besteld en kreeg eerst te horen dat deze op zaterdag 13 juni bezorgd zou worden tussen 800 en 2200. Ik ben de hele dag thuis geweest. In de middag kreeg ik de bericht dat de bezorging tussen 1700 en 2000 zou plaatsvinden en in de avond werd mij gezegd dat het rond 2115 zou worden. Ze zijn nooit langs geweest. Rond 2200 ontving ik de bericht dat ze langs waren geweest en dat er niemand thuis was. Dit is een leugen en ik heb getuigen.
Vervolgens kreeg ik de bericht dat tv op zondag 14 juni zou worden langs gebracht. Ik heb weer afspraken geannuleerd om thuis te zijn, maar kreeg zondagochtend te lezen dat het niet door zou gaan en dat ze later telefonisch contact zouden opnemen. Dit is nooit gebeurd.
Maandagochtend ontving het verzoek om een nieuwe afspraak in te plannen, met wederom de vage "800 tot 2200" tijden. Ik koos ervoor om dinsdag 16 juni vrij te nemen, zodat ik eindelijk de tv in ontvangst kan nemen. Mijn moeder en zusje waren ook in de appartement aanwezig. Mijn broertje stond buiten voor de deur van de complex. In de middag kreeg ik het bericht dat de bezorging was geannuleerd en zou worden uitgesteld naar woensdag. Eventjes later kreeg ik de bericht dat ze langs waren geweest en dat ik niet thuis was. Wederom een leugen. Ik was weer thuis aanwezig en mijn broertje heeft geen bezorgbusje gezien.
Ik weet niet de reden voor deze gang van zaken, maar ik vind het zeer dubieus. Telkens opnieuw annuleren, terwijl de klant de hele dag aanwezig moet zijn is al behoorlijk erg. Ik ben echter vooral kwaad om de herhaalde leugens.
Ik ben hierdoor verlofuren kwijt, geld kwijt, heb geen afscheid kunnen nemen van de gestorven hond van mijn ouders, heb 3 dagen leeggemaakt en ben 3 dagen onnodig thuisgebleven. Het eindresultaat is dat ik nog steeds de bestelling niet heb ontvangen en begin te twijfelen of ik die ooit zal ontvangen.

- De bezorging uitvoeren zonder dat ik nog meer volle dagen moet vrij nemen/thuis blijven.
- Een eerlijke verklaring voor het niet uitvoeren van de bezorging
- Een verklaring voor de incorrecte bewering dat zij langs zijn geweest

Dynalogic is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Atropos
    Woensdag 17 juni had ik ook verlofuren opgenomen om aanwezig te zijn en wederom werd de pakket niet bezorgd. Donderdag 18 juni was mijn moeder bij mij thuis om de tv in ontvangst. De bestelling werd eindelijk bezorgd die dag, hoewel mijn moeder aangaf dat dit ook moeilijk en onvriendelijk verliep. Mijn ervaring met Dynalogic is zeer negatief

Ook een klacht indienen over Dynalogic?