Klacht Dynalogic: Waardeloze bezorging. Geen bezorging dus. Zie boven.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 681059
Gebruiker
Retsina
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zeggen dat je niet thuis bent en niet konden bezorgen. Deur stond nb open.

Gewenste oplossing

Kan m9mwnteel niet. Wordt zogenaamd morgen bezorgd
Geboden oplossing
Dynalogic heeft niets van zich laten horen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Onze excuses voor het ongemak van gisteren. Bezorger heeft wel op de juiste plek gestaan dit is ook met Track & Trace gecontroleerd. Foto is gemaakt van een donker kleurige deur klopt het dat er een papiertje op de deur was geplakt? Wij zullen u melding dat u met zekerheid thuis was doorgeen aan betreffende afdeling. Dit wordt nog met de bezorger gesproken. Wij hebben inderdaad voor vandaag een nieuwe afspraak staan. Wij gaan ervan uit dat het vandaag tussen 12.45-13.45 succesvol bij u zal worden afgeleverd. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak van gisteren.

    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    Dynalogic WeCare-team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen