Klacht Dynalogic: Waardeloze planning en waardeloze afhandeling

hdendee

Waardeloze planning en afhandeling.
Woensdag op het laatste moment afzeggen. Vrijdag opnieuw gepland. Je volgt de website om tijdig aanwezig te zijn. Om 13.18 uur krijg je een sms dat het 13.50 wordt. Om 13.30 ben je thuis en vind je een briefje dat ze er 13.28 waren en weer vertrokken zijn. Om 13.35 uur een medewerker aan de lijn maar geen enkel begrip. De verzender gebeld en die kent de werkwijze; ook al maken ze bij Dynalogic zelf een fout, ze keren nooit om. Zo werken ze. Belachelijk dat je het als opdrachtgever accepteert.

Niet nodig. Bestelling geannuleerd. Een opdrachtgever die met deze sukkels werkt begrijpt het ook niet.

Dynalogic
    Geachte Dhr, Mevr. Dijkstra,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak! Aan de hand van uw gegevens zie ik inderdaad dat de koerier woensdag 28-6-17 niet langs is kunnen komen omdat er sprake was van een herplanning. Helaas werd de order foutief aangemaakt door de leverancier, de uiteindelijke maten bleken niet overeen te komen met de ingeboekte maten waardoor de order spijtig niet meer kon in de route. Op het moment dat dit geconstateerd werd hebben mijn collega's hun uiterste best gedaan dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.

Daarop heeft u inderdaad een nieuwe afspraak gemaakt en was de koerier er rond 13.20 uur aanwezig. Helaas trof de koerier u niet huis aan. We sturen inderdaad een automatisch SMS bericht ter indicatie van de tijd van levering. Echter, als de koerier bijvoorbeeld een aantal klanten niet treft of het verkeer mee zit, kan het ook zijn dat deze eerder aanwezig is. De koerier moet in ieder geval zorgen dat hij tussen het aangegeven tijdsvenster aanwezig is. Hij mag niet eerder vertrekken dan dit venster. Nu is de koerier gewoon binnen het tijdsvenster aanwezig geweest toen er niemand aanwezig was.

Een koerier kan inderdaad niet zomaar keren en de rest van de route laten voor wat het is. Deze zal zich aan de planning moeten houden om de rest ook naar afspraak te kunnen leveren. Excuses voor deze ervaring, ik begrijp dat dit erg vervelend zal zijn geweest!

Helaas zie ik dat de order inmiddels geannuleerd is en retour naar de leverancier. Nogmaals excuses voor de vertraging en het ongemak!

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Team WeCare Dynalogic

Ook een klacht indienen over Dynalogic?