Klacht Dynalogic: Wasmachine in deuropening laten staan door bezorgers waardoor ik mijn huis niet uit kan.

wasmachineprobleem

De bezorgers hebben de wasmachine tot aan de tweede etage omhoog gebracht in plaats van de derde etage wat de afspraak was. Nu staat de wasmachine in mijn deuropening en ik kan het huis niet verlaten omdat ik de deur niet dicht kan doen. De bezorgers hadden de machine naar de eerste etage gebracht en zeiden toen ze eenmaal op de eerste etage waren aangekomen dat ze niet meer verder konden (omdat het te zwaar was). Ze hebben voordat ze de machine naar de eerste etage droegen niet het trappenhuis gecheckt of ze hem überhaupt wel naar de derde etage konden brengen. Ze konden hem ook niet meer naar beneden brengen dus de machine stond vast op de eerste etage voor de deur van mijn buurman. Toen hebben ze de wasmachine toch naar de tweede etage gebracht (dus ze konden het dus wel tillen). Toen hebben ze hem in de deuropening laten staan en zijn ze met haast weggegaan. Ze zeiden dat het opgelost zou worden. Zij vermenen dat ik akkoord ben gegaan met het laten staan van de wasmachine, maar dat was een miscommunicatie want ik was nooit oke geweest met dat ze die machine daar gewoon lieten staan zonder hulp te sturen. Ik dacht dat er andere bezorgers zouden komen die wel over genoeg kracht/professionaliteit beschikten om mij verder te helpen. Vervolgens heb ik erachter aan proberen te bellen, maar er kunnen pas morgen ochtend nieuwe bezorgers komen. Dit betekend dat ik 24 uur lang in mijn huis moet blijven, en mijn werk en doktersafspraak moet afzeggen.

Ik wil dat het bedrijf voor vanavond bezorgers stuurt zodat ik vanavond niet met een open deur hoef te slapen en naar werk kan. Ik wil ook een vergoeding voor het feit dat ik nu de hele dag het huis niet uitkan.

Dynalogic
    Geachte heer mevrouw Smits,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons hebt gehad! Wij hebben de bijgevoegde bijlage bekeken en naar aanleiding hiervan een melding gemaakt bij de desbetreffende afdeling van de koeriers zodat dit kan worden opgepakt en dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Dit is natuurlijk niet de service die we onze klanten wensen te bieden, onze excuses hiervoor.

Wij zien dat het toestel inmiddels succesvol is geplaatst. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynalogic WeCare-team

Ook een klacht indienen over Dynalogic?