Klacht Dynasure: 65euros betaald voor vervangend toestel nu blykt myn eigen tel weer terug zelfde 1mei nummer ter controle misleiding folder dezg

ontevreden klant

65 euros betaald voor wat later bleek geen vervangende doed werkend tel waarde 900 euros maar myn eigen toestel terug na lang zonder gezeten te hebben verzendbonnummer 107522510 dit lykt oplichting graag zonder betaling tel ophalen en vervangend toestel zoal beschreven in de folder van eceapple i phone 6 16gb mzs

zsm zoald beloofd goed werkend zelfde toestel oude ophalen gelyk afgeven het toestel zonder verder bybetalinga van der meeren capelle ad yssel 2903cd

Dynasure
    Goedemiddag mevrouw Van der Meeren,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Indien het vervangende toestel die door ons geleverd is niet goed functioneerd, adviseer ik u telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn collega's bij de klantenservice zullen dit verder met u oppakken.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Renate
    WeCare Dynasure
    ontevreden klant
    ik heb geen vervangend toestel gekregen maar myn eigen defekte telefoon waarschynlyk ben ik nog niet duidelyk geweest maar word afgescheept hier heb ik totaal helemaal niks aan behalve dat ik nog langer niet kan bellen of gebeld kan worden
    ontevreden klant
    gezien de klachten omtrent het niet goed telefonisch bereikbaar zyn ben ik niet van plan om te gaan proberen om hieraan te beginnen wat my geld kost ook omdat de problemen door reactie handelen van dynasure is ontstaan
    Dynasure
    Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft een vervangend toestel ontvangen daar uw eigen toestel na inspectie vernietigd wordt. Het vervangende toestel is dus niet uw eigen toestel.

Ik zal een terugbelverzoek indienen, zodat u door een van mijn collega's wordt gebeld betreft het niet goed werkend toestel.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Renate
    Wecare Dynasure
    ontevreden klant
    gelet op het unieke imeinummer weet ik dat het myn eigen toestel is dus geen vervangend toestel zelfs met dezelfde vermelde klachten 65euros betaald en nog steeds niet kunnen bellen het lykt of ze het niet snappen hopeloos

ontevreden klant

Ook een klacht indienen over Dynasure?