Klacht Dynasure: Afgescheept te worden met een oude gebruikte telefoon die nu bij Bol €100 kost

Klachtnummer
# 482292
Gebruiker
Bri
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Drie jaar premie betaald a €10.00 p/mnd voor een toestel van toen rond de €200 . Dus ruim €1000 toestel kapot ,gevraagd voor beter toestel kon niet ik kreeg een refurbished telefoon en moest nog een €45 eigen risico betalen. Ik begrijp dat het mijn eigen stomme schuld is dat het zo lang is door gelopen, maar een gebruikte telefoon en €45 betalen is niet mijn idee van netjes schade afhandelen

Gewenste oplossing

Mij een telefoon levert naar keus desnoods met bij betalen, zoals in het eerste telefoon gesprek werd toegezegd. "wij sturen U een lijst waaruit U kunt kiezen" niks geen lijst een oude roze telefoon voor €45 ik doe er €50 bij en ik heb een nieuwe, ook nog de oorspronkelijke was groen.

1 reactie

  1. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Adriani,

    Wij betreuren dat u een nare ervaring met ons heeft gehad, waarvoor onze welgemeende excuses.

    Uit onze gegevens blijkt dat na de goedkeuring van uw claim de kleur van uw toestel niet voorradig was. In dat geval heeft u de keus uit een gelijkwaardig toestel in nieuwstaat. Wij zien dat u destijds akkoord heeft gegeven voor een andere kleur toestel, waarna deze aan u is geleverd. Dit is conform de polisvoorwaarden. Het eigen risico behoort ook tot de polisvoorwaarden. Om deze reden kunnen wij uw verzoek niet honoreren. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

    Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynasure

Ook een klacht indienen over Dynasure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen