Klacht Dynasure: Afgewezen claim

Stella

mijn telefoon is gevallen doordat is de scherm helemaal kapot gegaan en kan ik geen gebruik van maken.
ik snap niet waarom de verzekering zegt dat het niet voldoende informatie is.

zo snel mogelijk repareren of een nieuwe toestel dat staat in het contract, in de geval van vallen , water schade, diefstal, brand.

Dynasure
    Beste mevrouw Petrache,

Het is altijd vervelend als u schade krijgt aan uw toestel. U bent verzekerd en u verwacht dat wij het dan ook voor u oplossen. Dat begrijpen wij maar al te goed en in de meeste gevallen gebeurt dat ook gewoon! Zoals bij elke verzekering zijn er wel polisvoorwaarden die bepalend zijn wat wel of juist niet onder verzekering valt. U kunt onze polisvoorwaarden en/of vragen hierover terugvinden op deze pagina: http://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=show&cat=13.

Uw claim is inderdaad conform polisvoorwaarden afgewezen. Bij het beoordelen van een claim wordt er altijd gekeken naar feiten en omstandigheden. In uw geval hebben wij te weinig informatie ontvangen om tot een positieve beoordeling te kunnen komen. U kunt het beste een bezwaar indienen. In dit bezwaar kunt u ( zo gedetailleerd mogelijk) aangeven wat er met het toestel is gebeurd. De claim zal dan opnieuw worden bekeken. Normaal gesproken wordt er alleen rekening gehouden met de eerste claimopname, maar in bepaalde gevallen kan er door aanlevering van nieuwe plausibele informatie hiervan worden afgeweken.
    Voor meer informatie over het indienen van een bezwaar verwijs ik u door naar onze website via de volgende link: http://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=artikel&cat=22&id=79&artlang=nl.

Hopelijk wordt uw claim alsnog toegekend, mocht u nog vragen hebben dan ben ik u graag van dienst.

Celine WeCare

Ook een klacht indienen over Dynasure?