Klacht Dynasure: afwijzing claim
Details
De klacht
ik heb een sony experia z verzekerd via t-mobile door dynasurelaatst toen ik de telefoon uit mijn broek haalde een barst in het scherm
dit kan naar mijn mening alleen door stootschade zijn gebeurd
dit ook aangegeven bij dynasure maar omdat ik niet precies hoe en hoe laat kan aangeven wordt dus mijn claim geweigerd
bij t-mobile zeggen ze dus je had moeten zeggen dat je hem had laten vallen of gestoten
lees dat ook overal op het internet dus als je eerlijk bent in je aangifte wordt je daarvoor gestraft raad ook iedereen aan om je telefoon verzekering te op te zeggen bij dynasure lees online dat maar een paar procent van de claims wordt toegewezen
terwijl je wel bijna 14 euro per maand betaald
heb al een keer eerder schade gehad dus zullen wel niet twee keer willen opdraaien
voor schade aan de telefoon
De oplossing
dat ze gewoon mijn klacht oplossen en mensen die eerlijk zeggen wat er gebeurd niet via een paar vinkjes afwijzenUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.