Klacht Dynasure: afwijzing claim

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 68823
Gebruiker
h.harmsen@telfort.nl
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik heb een sony experia z verzekerd via t-mobile door dynasure
laatst toen ik de telefoon uit mijn broek haalde een barst in het scherm
dit kan naar mijn mening alleen door stootschade zijn gebeurd
dit ook aangegeven bij dynasure maar omdat ik niet precies hoe en hoe laat kan aangeven wordt dus mijn claim geweigerd
bij t-mobile zeggen ze dus je had moeten zeggen dat je hem had laten vallen of gestoten
lees dat ook overal op het internet dus als je eerlijk bent in je aangifte wordt je daarvoor gestraft raad ook iedereen aan om je telefoon verzekering te op te zeggen bij dynasure lees online dat maar een paar procent van de claims wordt toegewezen
terwijl je wel bijna 14 euro per maand betaald
heb al een keer eerder schade gehad dus zullen wel niet twee keer willen opdraaien
voor schade aan de telefoon

De oplossing

dat ze gewoon mijn klacht oplossen en mensen die eerlijk zeggen wat er gebeurd niet via een paar vinkjes afwijzen

4 reacties

  1. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Beste Meneer Harmsen,Nogmaals vervelend dat uw claim is afgewezen. Zoals zojuist telefonisch met u besproken, hierbij de link waar u de informatie kunt vinden:
    http://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=artikel&cat=16&id=79&artlang=nlIk ben u graag van dienst mocht u nog vragen hebbenGroeten,Tim van DynaSure Wecare team
  2. Auteur
    h.harmsen@telfort.nl
    Datum
    moest een klacht indienen bij de directie
    dit is inmiddels gedaan
    wachten op reactie
  3. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Beste meneer Harmsen, U heeft van mij de informatie gekregen over de te volgen stappen. Daar de verdere opvolging niet meer direct bij ons ligt zou ik graag deze klacht willen sluiten.Ik hoop dat ze nog iets voor u kunnen betekenen. Groeten,
    Tim van DynaSure WeCare
  4. Auteur
    h.harmsen@telfort.nl
    Datum
    dat is wel makkelijk dien nogmaals een klacht in en aangezien er hier maar 2 voorstellen kunnen worden gedaan en de directie van dynasure niet bij dynasure hoort is de klacht hier weg kan aleen maar accepteren drukken nou dank je wel dynasure

Uiteindelijke oplossing

Auteur
h.harmsen@telfort.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynasure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen