Klacht Dynasure: Al voor de 4e week zonder toestel

# 192834
Frans

8-10-2016 is mijn galaxy note4 edge opgehaald met een kapot scherm, nu krijg ik al voor de 4e keer mail dat hij niet op voorraad is en wegens leveringsproblemen bij Samsung er ook geen datum bekend is! Ik heb zelf al een klacht ingediend, en T-Mobile ook hier heb ik nog niets van vernomen, ook bij telefonisch contact voor de 3e keer kunnen ze mij niets vertellen. Ik kreeg een optie voor een note3 daar ben ik het niet mee eens dit is een ouder toestel en die heb ik zelf vervangen voor de note4 edge. Graag wil ik een oplossing deze heb ik zelf ook aangegeven via klacht@ace ik betaal al een maand aan T-Mobile 52.00 voor een abonnement terwijl ik geen telefoon heb wie gaat er voor die kosten opdraaien? Graag zie ik een reactie van jullie op dit probleem kan toch niet dat ze je zonder toestel laten zitten en er ook geen oplossing te vinden is als je contact opneemt met Ace

Ik wens een vergelijkbaar toestel zoals ik zelf al heb aangegeven bij hun en dan wel een Samsung omdat ik die al jaren heb en ik geen ander merk wil, en de kosten van een abonnement dat al een maand niet gebruikt wordt wie gaat dat betalen.

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In het systeem zien wij dat uw eigen type toestel niet op voorraad is. De toestellen zijn besteld, echter nog niet binnen. U heeft de keuze om voor een vergelijkbaar toestel te kiezen, wanneer u dit niet wenst, krijgt u een e-mail zodra uw eigen type toestel weer op voorraad is. Wij kunnen geen wijziging doorvoeren in een vergelijkbaar toestel, dit is zo besloten vanuit ACE hoofdkantoor.

Excuses voor de vertraging.

Dynasure,
    Vind het ten eerste wel heel vreemd dat als ik een mail naar jullie stuur ik niets hoor en als ik het op internet zet binnen een dag antwoord heb!
    Maar ik ben het niet eens met de gang van zaken kom met een oplossing bel de leverancier en vraag hoe lang het gaat duren of stuur mijn oude toestel terug tot er een nieuwe te krijgen is. Kan toch niet dat jullie mij laten zitten zonder toestel en ik wel mijn abonnement moet betalen aan T-Mobile
    Geachte klant,

Wederom hartelijk dank voor uw bericht.

Een tijdsindicatie kunnen wij helaas niet aangeven. Wanneer u niet langer wilt wachten kunt u kiezen voor een vergelijkbaar toestel.

Frans
    Dat hoor ik al 3 weken nu, kom dan met een optie voor een vergelijkbaar toestel en niet met een Note3 die trouwens ook niet op voorraad is. Of stuur mijn oude toestel terug zodat ik nog wat heb om te gebruiken!
    Geachte klant,

Het toestel zal niet worden terug gestuurd.

Het wecare team beslist niet over een ander vergelijkbaar toestel welke wij kunnen aanbieden. Dit mag u bij het klachtenteam van ACE neerleggen.

Begrijp dat het vervelend is, maar een tijdsindicatie kunnen wij helaas niet aangeven.

Frans
    van het kastje naar de muur noemen ze dat, die reageren niet op de mail en telefonisch zijn ze ook niet te bereiken. Top service Dynasure ik weet genoeg
    Geachte klant,

Wij willen u niet van het kastje naar de muur sturen, spijtig om te lezen dat u dit zo ervaart.

Wanneer u niet langer wilt wachten, verzoek ik u te kiezen voor een vergelijkbaar toestel. Wanneer u het hier niet mee eens ben, kunt u een klacht indienen bij het klachtenteam van ACE.

Nog een prettige dag toegewenst.

Frans
    Ik heb 3 keer gebeld, daar kunnen ze geen antwoord geven. Heb een klacht ingediend bij klacht.ace@dynasure.eu en ook de T-Mobile shop heeft dat gedaan. Niet eens een antwoord van we hebben de mail ontvangen en we gaan er wat aan doen. Nu heb ik iemand die reageert en die stuurt me weer terug naar klacht??? Dus ik zie het wel het is gewoon een super slechte service. Niemand komt er met een oplossing
    Geachte klant,

De klacht is binnen gekomen op de klachtenafdeling en deze zal zo snel mogelijk afgehandeld worden.

Wecare team Dynasure

Ook een klacht indienen over Dynasure?