Klacht Dynasure: Barst in het scherm van mijn telefoon

RAL

Schadeclaim ingediend op 02-03-2016 over een barst in het scherm van mijn telefoon. Geen idee hoe dit is gebeurd. Zag afgelopen weekend de barst zitten, wanneer en hoe dit tot stand was gekomen weet ik niet. De barst kan er goed al weken in hebben gezeten. Dit ook zo gemeld bij de schademelding. Tot mijn verbazing werd mijn schadeclaim afgewezen. Ik kon namelijk niet aangeven hoe de schade tot stand was gekomen. Had ik gewoon gezegd dat deze was gevallen of iets dergelijks dan was het waarschijnlijk geen probleem. Op de site van T-mobile staat verzeker je toestel en geniet zorgeloos. Geen gedoe, geen reparatie gewoon hetzelfde type toestel terug "maar niet heus"!!

Schadeclaim toekennen en mijn toestel repareren of vervangen.

Dynasure
    Geachte heer Miog,

Ik begrijp uiteraard hoe vervelend het is dat uw claim is afgewezen. Schade aan uw telefoon is nooit prettig en al helemaal niet wanneer u er vanuit gaat dat de verzekering het voor u in orde maakt.

Uiteraard hebben ook wij, zoals bij iedere verzekering, ons te houden aan de polisvoorwaarden. Deze polisvoorwaarden zijn doorslaggevend over wat wel óf niet onder de verzekering valt. We willen er natuurlijk voor zorgen dat onze service benaderbaar en betaalbaar voor u blijft. U kunt trouwens onze polisvoorwaarden en/of vragen hierover terugvinden op deze pagina: http://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=show&cat=13.

Graag geef ik u wat meer uitleg over de afwijzing van uw claim:
    De ACE Toestelverzekering biedt dekking tegen schade welke plotseling is ontstaan door een schadevoorval zoals vallen, stoten of contact met water. We hebben op basis van de door u verstrekte informatie over uw claim geen schade-incident of schade veroorzakende gebeurtenis kunnen vaststellen die direct verband houdt met de door u geclaimde schade aan uw toestel.
    Bij het beoordelen van een claim wordt er altijd gekeken naar feiten en omstandigheden. In uw geval hebben wij te weinig informatie ontvangen om tot een positieve beoordeling te kunnen komen.

Ik raad u dan ook aan om een bezwaar in te dienen. De claim zal dan opnieuw worden bekeken. Normaal gesproken wordt er alleen rekening gehouden met de eerste claimopname, maar in bepaalde gevallen kan er door aanlevering van nieuwe plausibele informatie hiervan worden afgeweken.

Voor meer informatie over het indienen van een bezwaar verwijs ik u door naar onze website via de volgende link: http://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=artikel&cat=22&id=79&artlang=nl.

Hopelijk wordt uw claim alsnog toegekend, mocht u nog vragen hebben dan ben ik u graag van dienst.

Sharon WeCare
    RAL
    Ik kan met de beste wil niet bedenken wat er gebeurt is zonder te liegen. Heb het toestel niet laten vallen of gestoten. Wellicht ben ik erop gaan zitten toen de telefoon in mijn achterzak zat. Iets anders kan ik niet bedenken

Ook een klacht indienen over Dynasure?