Klacht Dynasure: chauffeur reed voor de derde keer door ondanks melding en ik heb veel telefonische kosten hierdoor.

roodborstje91

Na mijn laatste klacht is wederom hetzelfde gebeurd.
Nadat mij was verzekerd dat ik gebeld zou worden en er een briefje op het hek hing met telefoonnummer, is weer doorgereden zonder uit te stappen (wat ik telefonisch had begrepen).
Ook heb ik veel telefonische kosten gemaakt doordat ik hierdoor elke keer dynasure moest bellen voor een oplossing (45ct p.m.).

Ik zou graag op zijn minst een tegemoetkoming zien voor de telefonische kosten die ik heb gemaakt. Verder een tegemoetkoming voor de contractueel niet-nagekome afspraken van het bedrijf; zo snel mogelijk een reparatie of nieuwe telefoon.
Telefonisch heb ik voor de 5e (!!) keer een afspraak gemaakt met instructies voor de chauffeur. Vandaag wederom de hele dag thuis gebleven en niet eens een mail met tijden gehad of bevestiging van de afspraak zoals mij was toegezegd. Het lijkt erop dat de afspraak helemaal niet is ingepland. Ik weiger nogmaals te bellen voor zoveel kosten. Ik had op zijn minst een vergoeding tegemoet gezien voor de belkosten of een andere tegenprestatie. Alles heeft me alleen maar geld gekost terwijl ik nog steeds met een kapotte telefoon zit.

Dynasure
    Geachte mevrouw Roelofs,

Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons hebt gehad! Ik zal uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat dit kan worden opgepakt en dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Dit is natuurlijk niet de service die we onze klanten wensen te bieden, nogmaals onze excuses hiervoor! Wij kunnen een nieuwe afspraak voor u maken en dan een notitie voor de koerier erbij zetten dat hij u belt als hij bij de locatie is gearriveerd.

Sabrina

Ook een klacht indienen over Dynasure?