Klacht Dynasure: Claim afgewezen

Ellen

Iphone 6 laten vallen, scherm kapot. Aanspraak gedaan op verzekering: toegekend: nieuw toestel gekregen. Op 31 januari viel toestel uit en was niet meer aan te krijgen. Toestel door Dynafix opgehaald, waar bleek dat schade niet onder garantie valt door drukschade. Claim ingediend bij Dynasure om tegen betaling van eigen risico aanspraak te maken op nieuwe telefoon. Eerlijk vermeld dat onbekend is hoe schade is ontstaan. Claim afgewezen. feit is dat ik verzekerd ben tegen druk, stoot, waterschade. Feit is dat er door Dynafix druk schade is gedetecteerd. Kortom: schade waar ik tegen verzekerd ben! Tot op heden nog geen reactie ontvangen na melding klacht. Voor mijn werk ben ik afhankelijk van telefoon en ik zit nu al twee weken zonder.

Goedkeuring claim

Dynasure
    Geachte mevrouw Vos-van Mansom,

Het is altijd zeer vervelend wanneer u schade heeft aan uw toestel. Uiteraard vertrouwt u er op dat uw verzekering dit oplost. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen hoe vervelend het voor u is dat uw claim is afgewezen.

Ook wij hebben ons te houden aan de polisvoorwaarden. Deze polisvoorwaarden zijn bepalend over wat wel of niet onder de verzekering valt. We willen er natuurlijk zorg voor dragen dat onze service betaalbaar en benaderbaar blijft voor iedereen. U kunt onze polisvoorwaarden en/of vragen hierover terugvinden op deze pagina: http://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=show&cat=13.

Uit controle van uw gegevens is gebleken dat u een officieel bezwaar heeft ingediend en dat deze is ontvangen door de desbetreffende afdeling. Ik wil u dan ook vriendelijk verzoeken om hun oordeel even af te wachten. Ik hoop natuurlijk dat hier een positieve uitkomst voor u op volgt!

Met vriendelijke groeten,
    Sharon WeCare

Ook een klacht indienen over Dynasure?