Klacht Dynasure: De chauffeur reed voor de tweede keer door en ik kreeg telefonisch geen goede oplossing.

roodborstje91

Mijn klacht voor Dynasure, verzekering, heb ik hieronder gekopieerd en geplakt zoals ik de mail ook naar hun heb verstuurd.

Vandaag, 31 januari, zou de chauffeur voor de tweede keer langskomen om mijn telefoon op te halen waarvoor ik of mijn vriend hadden afgesproken de hele dag thuis te blijven.
Gezien wij geen deurbel hebben (we wonen in een oude school), hangt er op de poort een brief met ons nummer dat gebeld kan worden.
Voor de tweede keer, zag mijn vriend uit het raam dat de chauffeur, Dennis (nr 89 volgens mijn gegevens die dag), voor het briefje stond maar weer instapte en wegreed voordat een van ons bij het hek kon zijn.
Toen ik dynasure meteen terugbelde hierover (chauffeur was pas 5 a 10 minuten weg) werd de afspraak gewoon verzet naar de volgende dag. Bij een fout van de chauffeur zou hij deze op moeten lossen en terug moeten komen. Of op zijn minst dit te horen moeten krijgen.
Bij een vorig ongeval, paar maanden geleden, gebeurde het ook 2 keer dat we thuis de chauffeur gewoon door zagen rijden.
Ik hoop dat er iets met deze klacht wordt gedaan of op zijn minst een melding van wordt gemaakt naar de chauffeur. Daarnaast ben ik het niet eens met hoe ik telefonisch ben behandeld (de telefonist noemde mijn opmerking 'mijn woord tegen die van de chauffeur') en geen echte oplossing kreeg. (nu ik nog een dag thuis moet blijven.) Daarnaast waren de telefoonkosten ook 45 ct per minuut en moest ik lang wachten.

Melding van maken naar de chauffeur, voorkomen dat dit gebeurt. En een melding van maken naar telefonisten, voor onrechtvaardige behandeling en een oplossing ter plekke. Niet de volgende dag, gezien de fout bij de chauffeur ligt.

Ook een klacht indienen over Dynasure?