Klacht Dynasure: Dynasure negeert wekenlang pogingen tot contact

# 191068
Maarten

Claim voor een kapotte camera lens ingediend bij Dynasure, ten gevolge van val-/stootschade. Binnen een dag telefonisch contact, dag erna weer contact, en helaas te horen gekregen dat mijn claim niet toegerekend werd - de kapotte lens was een 'storing'.

Als bewijs dat de camera lens kapot is, heb ik ondersteunend beeldmateriaal opgestuurd, maar helaas, alsnog bleef Dynasure dat het een 'storing' betreft. Ik kon wel in hoger beroep gaan door management te mailen, dat heb ik gedaan en op 26.09 heb ik ze gemaild.

Twee weken geen reactie.

Dynasure management gevraagd voor een indicatie wanneer de vervolgklacht behandeld werd op 06.10, met het email adres van de afdeling die me doorstuurde in de CC.

Een week geen reactie.

Nogmaals gevraagd voor opheldering, ditmaal met algemeen Dynasure extra in de CC, dus nu drie(!) adressen in totaal, op 12.10.

Nu alweer een week verder, en moet ik helaas via wegen als deze Dynasure zover te krijgen de stilte te doorbreken.

Reageer a.u.b. op mijn emails en neem mijn vervolgklacht in behandeling.

Voor een ieder die geïnteresseerd is, ik deel graag mijn eenzijdige email conversatie met Dynasure. Hieruit is duidelijk op te merken dat correct gedrag vanuit de consument door de door Dynasure aangeboden communicatielijnen helaas leidt tot het negeren van hun eigen klanten.

Een tijd geleden (2014) contact gehad met Dynasure betreffende een claim, en hier uitstekend behandeld - telefoon werd binnen 4 uur(!) opgehaald voor onderzoek, ik kreeg een tijdelijke telefoon, en binnen drie weken was alles opgelost. Nu wordt mijn claim onpersoonlijk en zonder onderzoek afgedaan als een 'storing', terwijl een gapend gat in een lens in mijn ogen toch echt geclassificeerd mag worden als 'schade'.

Dynasure, mijn gewenste oplossing is om a) behandeld te worden als jullie klant en niet als een ergernis genegeerd te worden, en b) dat jullie mijn claim van 'storing' naar 'schade' omzetten en deze schade oplossen.

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

De klacht is d.d. 09-09-2016 afgehandeld. Uw vervolgklacht is nog in behandeling door de management afdeling, een tijdsindicatie wanneer deze afgehandeld wordt, kan ik niet aangeven.

Ik heb een melding gemaakt zodat de klacht met spoed wordt opgepakt.

Wecare team Dynasure
    Webcare Team Dynasure,

Bedankt dat jullie hiervan melding hebben gemaakt, en bedankt voor de snelle reactie. Zodra ik meer hoor vanuit management laat ik dat hier weer weten.

Groet,
    Update:
    Nadat Dynasure Webcare binnen 2 uur op deze reactie kon reageren, heb ik helaas een week later nog steeds niets gehoord omtrent mijn vervolgklacht.

Totale wachttijd op 3x mailen is bij deze langer dan een maand.
    Geachte klant,

Wederom hartelijk dank voor uw bericht.

We hebben een melding gemaakt dat uw klacht met spoed wordt opgepakt, helaas kunnen wij de procedure niet versnellen dan dat we al gedaan hebben.

Excuses voor de vertraging.

Wecare team Dynasure
    Maarten
    Opdat deze klacht niet automatisch gesloten wordt, nogmaals de mededeling dat er geen enkel contact afgezien van de webcare van Dynasure is geweest tussen mij en Dynasure.

Zojuist heb ik rondgekeken bij de andere klachten over Dynasure, en daar is duidelijk uit op te maken dat er een hardnekkig probleem omtrent klantbehandeling is bij Dynasure.
    Geachte klant,

Nogmaals, helaas kunnen wij de klachtenafhandeling van het management niet versnellen.

Excuses voor dit ongemak.

iRMADRSA14093812

Ook een klacht indienen over Dynasure?