Klacht Dynasure: Dynasure negeert wekenlang pogingen tot contact
Details
De klacht
Claim voor een kapotte camera lens ingediend bij Dynasure, ten gevolge van val-/stootschade. Binnen een dag telefonisch contact, dag erna weer contact, en helaas te horen gekregen dat mijn claim niet toegerekend werd - de kapotte lens was een 'storing'.Als bewijs dat de camera lens kapot is, heb ik ondersteunend beeldmateriaal opgestuurd, maar helaas, alsnog bleef Dynasure dat het een 'storing' betreft. Ik kon wel in hoger beroep gaan door management te mailen, dat heb ik gedaan en op 26.09 heb ik ze gemaild.
Twee weken geen reactie.
Dynasure management gevraagd voor een indicatie wanneer de vervolgklacht behandeld werd op 06.10, met het email adres van de afdeling die me doorstuurde in de CC.
Een week geen reactie.
Nogmaals gevraagd voor opheldering, ditmaal met algemeen Dynasure extra in de CC, dus nu drie(!) adressen in totaal, op 12.10.
Nu alweer een week verder, en moet ik helaas via wegen als deze Dynasure zover te krijgen de stilte te doorbreken.
De oplossing
Reageer a.u.b. op mijn emails en neem mijn vervolgklacht in behandeling.Voor een ieder die geïnteresseerd is, ik deel graag mijn eenzijdige email conversatie met Dynasure. Hieruit is duidelijk op te merken dat correct gedrag vanuit de consument door de door Dynasure aangeboden communicatielijnen helaas leidt tot het negeren van hun eigen klanten.
Een tijd geleden (2014) contact gehad met Dynasure betreffende een claim, en hier uitstekend behandeld - telefoon werd binnen 4 uur(!) opgehaald voor onderzoek, ik kreeg een tijdelijke telefoon, en binnen drie weken was alles opgelost. Nu wordt mijn claim onpersoonlijk en zonder onderzoek afgedaan als een 'storing', terwijl een gapend gat in een lens in mijn ogen toch echt geclassificeerd mag worden als 'schade'.
Dynasure, mijn gewenste oplossing is om a) behandeld te worden als jullie klant en niet als een ergernis genegeerd te worden, en b) dat jullie mijn claim van 'storing' naar 'schade' omzetten en deze schade oplossen.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.