Opgelost door Dynasure: Dynasure weigert service te verlenen en te reageren

Schlee

Bijna 4 weken geleden is mijn telefoon kapot gegaan. Dynasure meldde dat de verzekering in 2013 al gestopt was maar als we de achterstallige premie zouden betalen de klacht in behandeling genomen zou worden.
Dynasure heeft verzuimd te incasseren (bevestigd door Rabobank) en heeft geen herinneringen verstuurd. Premie heb ik dezelfde dag alsnog betaald. We krijgen alleen reachties dat we met een andere afdeling contact op moeten nemen. (van het kastje naar de muur)
Op de website staat "Wij betalen geen premies terug over de periode waarin de verzekering liep"
Zij moeten dus óf het bedrag accepeteren en de telefoon volgens de verzekering repareren. Óf ze storten het bedrag terug omdat ze vinden dat de verzekering niet meer actief was.
Sinds ik dit gemeld heb krijg ik van alle 4 de afdelingen waar ik een mailadres van heb geen enkele reactie meer.

Ik wil:
- dat mijn toestel gerpareerd wordt
of
- mijn 153 euro terug die ze me onlangs hebben laten betalen

Dynasure
    Beste Louis,
    Zoals zojuist telefonisch besproken zal het betaalde bedrag van €153,- z.s.m. worden teruggestort op uw rekening.
    Ik wil u nogmaals excuses aanbieden voor al het ongemak en ben blij dat we u nu tevreden hebben kunnen stellen.
    Nog een hele prettige dag gewenst!
    Groeten,
    Sharon van DynaSure WeCare
    Dynasure
    Beste Louis,
    Nog een hele prettige dag gewenst!
    Groeten,
    Sharon van DynaSure WeCare
    Schlee
    Ik krijg helaas nog steeds regelmatig mail van medewerkers dat ze me naar een andere afdeling verwijzen en het bedrag is nog niet ontvangen.

Schlee

Ook een klacht indienen over Dynasure?