Klacht Dynasure: Dynasure wil polis niet activeren

Klachtnummer
# 300533
Gebruiker
Tim1979
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een telefoon verzekering bij Dynasure en nu is alle premie betaald en blijft Dynasure maar zeggen dat ze betalingen missen nu heb ik inmiddels alle betaal bewijzen door gestuurd en nu schieten ze nog niet op ben nu al vanaf 26-2-2018 mee bezig en tot op heden gebeurd er niets.

De oplossing

Dat zo snel mogelijk de polis van de verzekering weer actief wordt gezet want alles is netjes betaald.

1 reactie

  1. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Otten,

    Bedankt voor uw bericht.

    Indien er sprake is van een betalingsachterstand vragen wij te allen tijde een betaalbewijs op. Aan de hand hiervan wordt een betaling verwerkt. Aangezien de betalingen handmatig worden verwerkt kan dit enige tijd duren.
    In ons systeem zien wij dat uw polis inmiddels is geactiveerd per 18-4-2018.
    Alsnog onze excuses voor het ongemak.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynasure