Klacht Dynasure: Garantie

Nicky

Ik heb mijn mobiel in eerste instantie laten vallen en heb toen van jullie 27 juli een nieuwe gekregen, na 3 weken gooide hij mijn service eruit en deed hij het niet meer. Ik maak hier op 12 september een melding van en hij wordt dan 16 september opgehaald. Er wordt tegen mij gezegd dat dit onder de garantie valt omdat het binnen 3 maanden valt. Eenmaal opgehaald hoorde ik de 22ste een mail te hebben gehad (die niet is binnengekomen) en heb dus twee dagen later de mail gehad dat de reparatie voor mij 394,74 euro gaat kosten... Dat komt omdat mijn mobiel krom zou moeten zijn, maar dat kan bijna niet want heb mijn mobiel maar 4 weken gebruikt en nooit gevallen of iets mee gebeurt. Daarbij is hij opgehaald niet in zo'n koffer waar hij in hoort.. Nu ondertussen ben ik mijn mobiel al 2 weken kwijt en waarschijnlijk 100 euro armer (want nu moet ik de onkosten betalen + de nieuwe claim). Dus nu wil ik eigenlijk mijn geld terug van zowel de claim als de onkosten.
Groetjes Nicky

Ik zou graag mijn geld terug willen van de onkosten van de het kijken nar de reparatie dus €36,40 plus de €65 euro van de nieuwe claim die ik allemaal zelf moet betalen. Terwijl mij wordt gezegd dat het onder de garantie valt, maar omdat ik hem 4 weken heb gebruikt telt dat opeens niet meer...

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In het systeem is te zien dat u na aanleiding van een defect van uw vervangend toestel telefonisch contact met ons heeft opgenomen. U heeft toen aangegeven dat het toestel geen uiterlijke schade heeft en dat er geen val,stoot en water incident is gebeurd. Het toestel is opgestuurd ter reparatie, welke kosteloos is omdat dit onder de garantie zou vallen.

Bij binnenkomst in het reparatiecentrum is geconstateerd dat het toestel krom is, dit is ook te zien op de foto's die naar u toe zijn gestuurd. Daar dit uiterlijke schade is, valt dit buiten de garantie en kan er een nieuwe schade claim worden ingediend.

Wij kunnen u helaas geen compensatie bieden in de onderzoekskosten en eigen risico.

Renate
    Wecare Dynasure
    Nicky
    Wat mij is gevraagd of er waterschade of val en stoot schade is en die had ik niet heb mijn toestel kort kunnen gebruiken en in die tijd is er niks mee gebeurd. Ze hebben mijn mobiel opgehaald zonder flycase en daarvoor was er gewoon niks mee aan de hand. Daarbij heb ik vandaag mijn mobiel terug gekregen met mijn gebroken glasscherm van 30 euro! Wat ik sowieso belachelijk vind! Mijn scherm heeft er namelijk niks mee te maken! Ik weet in ieder geval wel dat u nu 4 klanten kwijt bent!!
    Geachte klant,

In het systeem zie ik dat er gevraagd is om foto's op te sturen van de schade aan uw toestel.

Ik verzoek u vriendelijk om deze te sturen, zodat uw klacht verder in behandeling kan worden genomen.

Nicky
    Beetje apart is dat ik een foto moet sturen, terwijl jullie in eerste instantie zelf al foto's hebben gemaakt en naar mij hebben gestuurd... Maar nu is hij dus afgekeurd omdat er niet duidelijk is hoe de schade is gekomen, terwijl ik helemaal eerlijk ben geweest al meer dan 100 euro kwijt ben en jullie nog steeds geld afschrijven. Maar goed dat jullie niet verder willen helpen is mij inmiddels wel duidelijk...
    Geachte klant,

De claim is afgewezen omdat er geen incident is aangegeven waaraan de schade is ontstaan. U kunt een klacht sturen naar management.ace@dynasure.eu, zij zullen uw claim opnieuw beoordelen.

Nicky
    Ik ben het er totaal niet mee eens, maar heb er geen zin meer in als jullie niet mee willen werken hierbij. Ik ben vanaf het begin eerlijk geweest over wat er is gebeurd en wat er speelt. Dat jullie een fout maken door een coureur te sturen zonder fly-case is niet mijn schuld.
    Geachte klant,

Helaas kunnen wij u niet anders berichten dan in bovenstaande is uitgelegd.

Excuses hiervoor!

Nicky
    Ze hebben geen begrip voor mij, ben al sinds 16 september mijn mobiel kwijt ondertussen word ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Heb meerdere malen gebeld over mails die ik gewoon niet heb gekregen van ze en niemand kan me goed te woord staan. Ben alles behalve tevreden over de service van Dynasure.

Nicky

Ook een klacht indienen over Dynasure?