Klacht Dynasure: hoge telefoonrekening door bellen naar Dynasure 0900 nummer

Stefano

Hallo Dynasure mijn telefoon was kapot dus ik belde naar jullie bedrijf om een afspraak te maken voor een nieuwe telefoon
Ik wachte op een call center medewerker maar werd na enkele minuten weg geklikt en dat is meerdere keren gebeurd
Waardoor ik steeds opnieuw naar jullie 0900 nummer moest bellen
Dat gedoe heeft mij meer dan €30 gekost voor bellen naar jullie bedrijf om een afspraak te maken
Toen ik eindelijk een call center medewerker aan de lijn kreeg die mij niet weg klikte heb ik dat ook gemeld.
Zei vertelde mij ja sorry voor het het ongemak het is heel druk
Ik zei de belkosten zijn nu erg hoog ik dien een klacht in voor het weg klikken
ik ga niet zelf opdraaien voor de kosten van de telefoon gesprekken naar dynasure 0900 nummer.
Controleer mijn gegevens en de telefoon gesprekken van die dag dan kun je zien hoe hoog de kosten zijn opgelopen
Ik heb een afschrift van mijn telefoon provider waar de kosten worden vermeld
Ik wacht op een reactie van jullie

Om dit probleem makkelijk op te lossen
Verwacht ik een compensatie van €30 zodat ik mijn telefoon rekening kan betalen
En niet in de problemen kom als bewijs dat stuur ik jullie mijn afschrift van de kosten
van het bellen naar dynasure 0900 nummer
Want €30 zo kwijt te raken kan ik niet laten gaan
Ik leef van een bijstand uitkering

Dynasure
    Beste heer Vos,
    Wij vinden het vervelend om te lezen dat u door telefonisch contact met ons te zoeken onkosten heeft gemaakt. U geeft aan dat u een 0900 heeft gebeld om ons te kunnen bereiken, alleen wij als bedrijf hebben een direct nummer. Alle informatie hierover vindt u via onderstaande link
    Chantal WECARE
    Stefano
    Dan is het bedrijf wat met jullie samen werkt Dynalogic
    Want ik heb een 0900 nummer moeten bellen om een afspraak te maken voor de levering van mijn nieuwe telefoon
    Nadat mijn schade claim was goed gekeurd bij Dynasure
    Dus ik neem aan dat jullie dus ook kunnen helpen met het oplossen van dit probleem
    Dus als jullie als Dynasure contact opnemen met Dynalogic
    En het probleem uitleggen dan kunnen we het gezamenlijk oplossen
    Gr Stefan vos
    Dynasure
    Beste heer Vos,
    Ik begrijp dat u zo snel mogelijk over een goed werkend toestel wenst te beschikken en kan me dan goed voorstellen dat u ervoor kiest om telefonisch contact met de koeriersdienst op te nemen. Echter is het ook mogelijk om kosteloos met hen in contact te komen. Via onderstaande link vindt u meer informatie over hoe u kosteloos in contact kunt komen met de koeriersdienst:

Wij wensen u veel plezier met uw vervangende toestel en mocht er in de toekomst wederom een schade incident plaatsvinden, dan staan wij voor u klaar.

Celine WECARE

Ook een klacht indienen over Dynasure?