Klacht Dynasure: Ik heb mijn dynasure verzekering 17-02-2017 beëindigd en blijf maandelijks betalen. het is nu 25-07-

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 268460
Gebruiker
Jarafuel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn dynasure verzekering 17-02-2017 beëindigd en blijf maandelijks betalen. het is nu 25-07-2017

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Passchier,

    Bedankt voor uw bericht. Na controle blijkt dat u twee verzekeringen had en maar één verzekering opgezegd heeft op 17-02-217. Hier wordt dan ook sindsdien niet meer van geincasseerd. Op uw afschrijvingen kunt u zien dat het een andere verzekering betreft. Mocht u daar geen gebruik van willen maken dan dient u dit schriftelijk door te geven onder vermelding van het polis- en imeinummer van het betreffende verzekerde toestel.

    Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynasure

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jarafuel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nee, Ik heb ze beide afgemeld! Heb daar van ook de 2 emails! Email 1: vr 17-2, 15:08 Geachte Dhr. Pass******, U heeft uw polis via MyDynasure beëindigd. We hebben uw verzoek ontvangen en in behandeling genomen. Onderstaand kunt u de gegevens terug vinden. Polisreferentie: SPLNE0001226756 Email2: vr 17-2, 15:23 Geachte Dhr. Pass******, U heeft uw polis via MyDynasure beëindigd. We hebben uw verzoek ontvangen en in behandeling genomen. Onderstaand kunt u de gegevens terug vinden. Polisreferentie: SPLNE0001495931 ------------------------ Heb ze dus beide afgezegd. Nu heb ik een aantal maanden teveel betaald. Groeten Kevin,
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynasure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen