Klacht Dynasure: Ik heb mijn dynasure verzekering 17-02-2017 beëindigd en blijf maandelijks betalen. het is nu 25-07-

Jarafuel

Ik heb mijn dynasure verzekering 17-02-2017 beëindigd en blijf maandelijks betalen. het is nu 25-07-2017

Dynasure
    Geachte heer Passchier,

Bedankt voor uw bericht. Na controle blijkt dat u twee verzekeringen had en maar één verzekering opgezegd heeft op 17-02-217. Hier wordt dan ook sindsdien niet meer van geincasseerd. Op uw afschrijvingen kunt u zien dat het een andere verzekering betreft. Mocht u daar geen gebruik van willen maken dan dient u dit schriftelijk door te geven onder vermelding van het polis- en imeinummer van het betreffende verzekerde toestel.

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Jarafuel
Nee, Ik heb ze beide afgemeld! Heb daar van ook de 2 emails! Email 1: vr 17-2, 15:08 Geachte Dhr. Pass******, U heeft uw polis via MyDynasure beëindigd. We hebben uw verzoek ontvangen en in behandeling genomen. Onderstaand kunt u de gegevens terug vinden. Polisreferentie: SPLNE0001226756 Email2: vr 17-2, 15:23 Geachte Dhr. Pass******, U heeft uw polis via MyDynasure beëindigd. We hebben uw verzoek ontvangen en in behandeling genomen. Onderstaand kunt u de gegevens terug vinden. Polisreferentie: SPLNE0001495931 ------------------------ Heb ze dus beide afgezegd. Nu heb ik een aantal maanden teveel betaald. Groeten Kevin,

Ook een klacht indienen over Dynasure?