Klacht Dynasure: Ik maak kosten voor mijn mobiel die nog steeds niet is gemaakt!

sad Niet opgelost
# 331947
Mell

Ik ben al maanden bezig om mijn mobiel te laten maken! Ben al zoveel kosten kwijt dat ik zonder verzekering goedkoper uit was en zonder gezeik! Ik heb nota bene twee mobiele telefoons verzekerd bij EWP wertgerantie die dus valt onder Dynasure. Het is een multikoppige slang dit bedrijf. Wat kan ik doen!?!?!?!

Mijn telefoon laten maken zoals het bedrijf hoort te doen!
Contact opnemen met Wertgarantie om het toestel te laten maken, maar dat probeer ik nu al maanden. Heb ze toch weer een mail gestuurd. Afwachten, al het geld storneren en een juridische procedure starten dan maar.

Geachte klant,

Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat?

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Mell
    Ik heb het IMEI nummer van het toestel net als privébericht gegeven via deze site.
    Jammer dat hier wel op wordt gereageerd en via mail niet of pas dagen later.
    Het is te gek voor woorden.

Mell
    En nog iets. Het is dat ik zo vermoeid ben geworden van dit hele vervelende gebeuren. Daarom ga ik er kort op in. want anders had ik het verhaal in geur en kleur willen toe lichten.

Ik ben blij dat er sites als deze zijn!
    Want dit soort bedrijven maken groot geld door mensen die niet achter hun recht aan gaan.
    Indien dit probleem alsnog niet via deze weg kan worden opgelost zal ik het verhaal wel met geur en kleur beschrijven. Alle stappen die ik heb genomen, tijd dat het heeft gekost, moeite dat het heeft gekost en geld voor het bellen. 45 cent per minuut! En dan zit je zeker vijf minuten in de wacht en/of keuze menu. Dus minimaal 2,25 per gesprek kwijt. Door de slechte response van het bedrijf bel je minimaal twee keer. Dat maal een aantal klanten, zeg maar 100 per maand, zit je al gauw op minimaal 500 euro gratis geld per maand! Minimaal, het zou ook 5000 euro kunnen zijn bij wijze van spreken.
    Het is te gek voor woorden.

Ik wacht het af.
    Mell
    Ik zal ook juridische stappen ondernemen indien er geen oplossing word geboden voor dit gefabriceerde probleem. Het bedrijf hoort er nota bene te zijn om dit soort problemen te vermijden! Absurd toch!

Als er iemand is die een soort gelijke probleem heeft kan deze mijn contacteren. Samen sta je sterker!
    Mell
    Nou leuk dat er gereageerd word op mijn eerste melding, maar wederom is het stil aan de overkant?!

Het houdt ook niet op. Dit is toch ondeugdelijke dienstverlening?!
    Ik betaal nog steeds maandelijks voor mijn verzekering (gister nog geld vanaf geschreven) maar ik krijg er niks voor terug. Ik mag nu toch wel alles storneren en wachten op een zitting.

Dood vermoeiend dit!
    Beste heer, mevrouw Marica,

Bedankt voor uw bericht.

Aan de hand van uw polis- en imeinummer vinden wij geen aanmelding van uw toestel terug in ons systeem. Graag vernemen wij of u reeds een claim heeft ingediend. Indien dit het geval is vernemen wij ook graag waar u het toestel naartoe heeft gestuurd.

In afwachting van uw reactie.

Team WeCare Dynasure
    Mell
    Ik ben verzekerd bij EWP (wertgarantie) en die werkt met jullie samen.
    Beste heer, mevrouw Marica,

Zonder antwoord op de gestelde vragen kunnen wij u spijtig niet verder helpen.
    Wij willen u in dit geval vriendelijk verzoeken contact op te nemen met Wertgarantie zelf: 088 2500 600 of e-mail: service.nl@wertgarantie.com.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Ook een klacht indienen over Dynasure?