Klacht Dynasure: Imei nummers kloppen niet

Marloesje6

In juni is mijn telefoonscherm kapot gegaan. Na enkele dagen kreeg ik de bevestiging dat ik een vervangend toestel zou krijgen. toestel bleek kapot want het ging niet aan en het werkte niet aan de lader. ik kreeg weer een nieuw toestel, en dit werd bij de deur omgewisseld.
Gister is mijn telefoonscherm wederom kapot gegaan. Netjes om 10 uur jullie gebeld en daar werd aangegeven dat het online geregeld kon worden.
Half 6 , de dag daarna, werd ik gebeld met de mededeling dat mijn imei nummer niet klopt. Toch is dit wel degelijk het toestel dat jullie mij hebben geleverd. De vrouw aan de lijn (Milu) gaf aan dat dit maandag pas kan worden opgelost omdat afdelingen nu gesloten zijn
Jullie hebben nu al meerdere fouten gemaakt; 1. Defect toestel geleverd 2. Imei nummers hebben jullie niet goed doorgegeven. 3. Jullie bellen niet terug binnen 24 uur en wanneer jullie wel bellen geven jullie aan dat afdelingen gesloten zijn en ik maar tot maandag moet wachten. Hoe wordt dit opgelost?!

Ik verwacht een compensatie voor jullie fouten en dat ik maandag een nieuw toestel geleverd ga krijgen wat wel werkt.

Dynasure
    Beste mevrouw Drossaers,

Het is altijd vervelend om schade aan uw toestel te hebben. Vanzelfsprekend vertrouwt u er op dat uw verzekering dit snel oplost. Hier hebt u immers een verzekering voor. Het is dan ook niet prettig dat uw claim vertraging oploopt, omdat er foutieve gegevens op uw polis staan geregistreerd. Ik heb contact opgenomen met onze claimafdeling. Zij geven aan dat de juiste gegevens zijn geregistreerd en ze hebben hierop meteen contact met u opgenomen om de claim in te dienen, echter kregen ze geen gehoor. Zij hebben uw voicemail ingesproken met de vraag om met ons contact op te nemen, zodat uw claim kan worden ingediend.
    Verwijzend naar de algemene voorwaarden kunnen wij u geen compensatie bieden. http://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=artikel&cat=13&id=90&artlang=nl

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben dan hoor ik dat graag van u.

Celine WeCare

Ook een klacht indienen over Dynasure?