Opgelost door Dynasure: Klacht over klachtafhandeling van claimafhandeling !

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 193334
Gebruiker
Dexterity
Datum
4 reacties

Details

De klacht

21 sept jl. een klacht ingediend over claimafhandeling, 8 okt. een reminder, nog altijd geen antwoord?!
Als ZZP'er afhankelijk van mobiele telefoon, daarom nam ik de meest uitgebreide verzekering €13,95 p/mnd. Jullie belofte is: 'Geen Gedoe' !
5 sept. jl. gebeld over wat te doen omdat mijn mobiele telefoon gebrekkig functioneert. Ik kan geen reden/aanleiding noemen, toch is er een claim aangemaakt. Diezelfde avond hoor ik van mijn vrouw dat zij die ochtend mijn telefoon per ongeluk van het aanrechtblad heeft laten vallen, niet beseffend dat deze beschadigd is.
6 sept. wijzen jullie claim af. Op jullie aanraden dien ik een bezwaar in waarin ik melding maak over de achterhaalde oorzaak. 8 sept. volgt wederom een afwijzing.
Ook jullie zijn niet foutloos en tekenen op dat mijn telefoon 3 maanden daarvoor was gevallen, terwijl ik '3 weken' zei!
Mijn telefoon is niet gestolen, verloren, verdwenen of gefraudeerd maar heeft een valbeschadiging. Ik mis jullie menselijke maat!

De oplossing

Conform jullie credo: 'Geen Gedoe' en de menselijke maat hanteren!
Graag de reden (mijn vrouw heeft de telefoon per ongeluk van het aanrechtblad laten vallen) over de schadeoorzaak opnemen in de claim zodat deze gehonoreerd kan worden.

4 reacties

  1. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Geachte klant,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    U heeft tijdens de claimopname geen incident doorgegeven waaraan de schade is ontstaan. Wij zien dat u een bezwaar heeft ingediend, deze is afgewezen omdat er tijdens de claimopname rekening wordt gehouden met de eerste reden en aanleiding voor de claim, hiermee bent u akkoord gegaan.

    Wanneer u het niet eens bent met de beslissing van de klachtenafdeling, kunt u dit voorleggen aan het management. Het email adres is: management.ace@dynasure.eu

    Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynasure
  2. Auteur
    Dexterity
    Datum
    Beste Wecare team Dynasure, uw reactie geeft aan dat u mijn klacht hier niet heeft begrepen.
    21sept. jl heb ik allemaal al gedaan wat u schrijft, een klacht verstuurd aan management.ace@dynasure.eu met op 6 okt. jl. een reminder, beiden ovv Klachtnummer #C-00009468# (beiden zonder foutmelding per e-mail verzonden) Hierop heb ik niets van jullie vernomen! Mijn telefoon is nog altijd kapot en de premie loopt door. Waarom reageert uw management niet?
  3. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Geachte klant,

    Wederom hartelijk dank voor uw bericht.

    Het management team van de klachtenafdeling is de hoogste rang binnen het bedrijf, er is doorgegeven of uw klacht met spoed kan worden behandeld, dit is echter geen garantie. Wij kunnen de procedure bij het management niet versnellen.

    Wij adviseren u nog even geduld te hebben.

    Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynasure
  4. Auteur
    Dexterity
    Datum
    Dynasure toont begrip voor de ontstane -uitzonderlijke- situatie en is bereid om de schadeclaim in behandeling te nemen. Hierdoor hebben ze mij, langs deze weg, naar volle tevredenheid kunnen helpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dexterity
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dynasure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen