Klacht Dynasure: Onaangekondigd polis stopgezet

Marc van essen

22-05-2015 heb ik een schadeclaim voor mijn telefoon ingediend. Vandaag kreeg ik de mededeling dat mijn polis is stopgezet omdat ik al drie goedgekeurde claims heb gehad.

Ten eerste staat er niks in mijn contract over het stopzetten van de polis na drie goedgekeurde claims.

Ten tweede ben ik nooit op de hoogte gebracht van het stopzetten van deze polis. Ik heb hier mijn mailbox op nagekeken.

Ten derde was de laatste goedgekeurde claim van 29-11-2014. Ik heb nog betaald aan Dynasure tot 08-02-2015.

Deze telefoon nog ruilen voor een nieuwe. Daarna zoals Dynasure wilt de verzekering stopzetten.

Dynasure
    Beste Marco,We vinden het vervelend om te vernemen dat u de e-mail met betrekking tot het annuleren van uw polis nooit ontvangen heeft.
    Na overleg hebben wij besloten om op uw oplossing in te gaan, de polis zal na betaling van de achterstallige premie actief worden gesteld. Wanneer uw claim voldoet aan de polisvoorwaarden zullen wij uw defecte toestel vervangen tegen betaling van het eigen risico bedrag en hierna uw polis beëindigen. Wij zullen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opnemen. Wel raden wij u aan om eens een kijkje op onze website te nemen. Via onderstaande link vindt u bijvoorbeeld informatie over het beëindigen van uw polis: http://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=show&cat=14Met vriendelijke groeten,
    Chantal DynaSure WeCare

Ook een klacht indienen over Dynasure?