Klacht Dynasure: Onbetrouwbare verzekering Dynasure. Door niet nagekomen afspraken + niet teruggeven eigendom.

Dyna-for-sure-not

Iphone 6s 64gb opgestuurd naar Dynasure ter reparatie(scherm), vooraf gebeld met de vraag hoe snel ze een vervangend toestel konden leveren. Het antwoord hierop was binnen 24 uur!
Inmiddels zit ik al meer dan een week te wachten op een vervangend toestel, welke ze, naar nu blijkt, helemaal niet kunnen leveren!!!
Aangeboden vergelijkbare opties zijn mindere van de iphone. Gelijkwaardig of meer was de afspraak
Mijn opgestuurde toestel willen ze niet terugsturen!!.

Zeer teleurgesteld in de medewerking van Dynasure en zeer trage respons!
+ mijn eigensdom niet meer terug te krijgen.

De afspraken nakomen en zorgen dat ik zo snel mogelijk een toestel van minimaal gelijkwaardige kwaliteit ontvang.

Dyna-for-sure-not
    Duurt lang....:(
    Dynasure
    Beste heer, mevrouw Verschoor,

Allereerst onze excuses voor het ongemak en de vertraagde reactie.

Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons heeft gehad. Wij hebben uw case zorgvuldig bekeken en uit onze gegevens blijkt dat u een ACE-polis heeft. Na goedkeuring van een claim heeft u recht op een vervangend toestel (het defecte toestel, waarvoor een claim is ingediend, zal niet gerepareerd en teruggeleverd worden). In uw geval was het vervangend toestel niet op voorraad. U heeft dan de keus uit een vergelijkbaar toestel of wachten totdat het eigen type toestel weer op voorraad is. U heeft gekozen voor de laatste optie.
    Uit ons systeem blijkt dat uw eigen typte toestel weer voorradig is en geleverd kan worden. Hiervoor kunt u eenvoudig een afspraak inplannen via de link in de e-mail of u kunt contact opnemen met onze klantenservice.
    Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Ook een klacht indienen over Dynasure?