Klacht Dynasure: Onnodige kosten

Klachtnummer
# 440392
Gebruiker
Joeri
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Klacht over klantenservice. Kosten zijn 45 cent per minuut. Eerst word er 2x opgehangen omdat ze naar hun zeggen een slechte verbinding hadden.
Bij de 3e keer bellen word ik 1x doorverbonden en 4x in de wacht gezet. Inmiddels bel ik al 12 minuten. Nou trekken maar uit!
Zeer onvriendelijke telefoniste.

Ik belde trouwens omdat ik mijn telefoon na reparatie erg beschadigd terug kreeg.

Gewenste oplossing

Dit kan verbeterd worden. Wat een slechte service! Deze kosten voor het onnodig wachten en doorverbinden zijn echt belachelijk.
Daarnaast verwacht ik normaal te woord te worden gestaan.

2 reacties

  1. Auteur
    Joeri
    Datum
    Nog altijd geen antwoord. Wat een slechte service heeft dit bedrijf zeg.
  2. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Beste heer, mevrouw Kamps,

    Uw bericht hebben wij in goede orde ontvangen. Onze welgemeende excuses voor de vertraagde reactie.

    Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw polis- en/of imeinummer.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynasure

Ook een klacht indienen over Dynasure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen