Klacht Dynasure: Schadeclaim afgewezen

Maris1974

Barst in scherm Samsung Galaxy S6.
Was bij mijn weten niet gevallen.
Claim ingediend maar afgewezen om een vage reden.
Vertelde dat tegen mijn dochter van bijna 10 jaar en die gaf toen aan dat zij het toestel per ongeluk had laten vallen......Zucht.

Wat is overigens wel een gegronde reden om zulke schade vergoedt te krijgen ?

Dat het scherm vervangen wordt. Daar betaal ik immers iedere maand premie voor

Dynasure
    Beste mevrouw Megens,
    Vervelend om te horen dat u pas achteraf erachter bent gekomen hoe de schade is ontstaan. Uw claim is inderdaad conform polisvoorwaarden afgewezen. Bij het beoordelen van een claim wordt er altijd gekeken naar feiten en omstandigheden. In uw geval hebben wij te weinig informatie ontvangen om tot een positieve beoordeling te kunnen komen.

U kunt het beste een bezwaar indienen. In dit bezwaar kunt u ( zo gedetailleerd mogelijk) aangeven wat er met het toestel is gebeurd en waarom u dit niet bij de eerste claim opname heeft verteld. De claim zal dan opnieuw worden bekeken. Normaal gesproken wordt er alleen rekening gehouden met de eerste claimopname, maar in bepaalde gevallen kan er door aanlevering van nieuwe plausibele informatie hiervan worden afgeweken.
    Voor meer informatie over het indienen van een bezwaar verwijs ik u door naar onze website via de volgende link: http://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=artikel&cat=22&id=79&artlang=nl.
    Hopelijk wordt uw claim alsnog toegekend, mocht u nog vragen hebben dan ben ik u graag van dienst.

Chantal WeCare

Ook een klacht indienen over Dynasure?