Klacht Dynasure: Slecht vervangend toestel

Stoeltje

Na een kapot glas van mijn toestel van een paar maanden oud een refurbished toestel terug gekregen dat na nog geen jaar helemaal niets meer deed.Klacht ingediend maar omdat er een heel klein scheurtje van 1cm in het glas zat werd de klacht zonder het toestel te bekijken al telefonisch afgewezen.Als ik mijn originele toestel nog had gehad zat er nog gewoon de 2 jaar verzekering op van Apple nu zat ik met een refurbished toestel van Dynasure.Ik ben met het toestel naar een telefoonwinkels gegaan om te kijken of hij nog te repareren was en toen ze hem open maakte zag je de lijmdraden zo omhoog meetrekken en zat de binnenkant van het toestel helemaal onder de vinger afdrukken.Ze deden hem weer dicht hij was niet meer te maken.Als ik gewoon een nieuw glas op mijn originele eigen gekochte telefoon had gekregen waar ik ook een verzekering voor had afgesloten of een refurbished waar alleen het glas van was vervangen zeg ik oké maar nu krijg je een toestel waar heel erg slordig binnenin met lijm is gewerkt schandalig hoe je dan behandeld word.

Een ander toestel.

Dynasure
    Geachte mevrouw Gijsman,

Bedankt voor uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt dat uw klacht eerder in behandeling is genomen door onze klachtenafdeling. Hier heeft u reeds een terugkoppeling over ontvangen. Mocht u nog vragen hebben over de reactie van de klachtenafdeling, dan willen wij u vriendelijk verzoeken om met de desbetreffende afdeling contact op te nemen.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Stoeltje
Niets

Ook een klacht indienen over Dynasure?