Klacht Dynasure: Slechte reparaties

Klachtnummer
# 260745
Gebruiker
Audrey1972
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Men zou s'avonds de telefoon voor reparatie op halen nadat zij een slecht vervangend toestel hebben geleverd tussen 18.00-23.00 uur en komt vervolgens niemand opdagen om het toestel op te halen.
Dit is.ook al de 2e keer in 4 maanden dat ze me een slecht vervangend toestel leveren.

De oplossing

Ik zou graag een heel nieuw toestel van samsung ontvangen en niet iedere keer een slecht geresiveerd toestel.
En niet iedere keer een week erop moeten wachten!!

3 reacties

  1. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Geachte A. Kaanen,

    Graag ontvangen wij van u uw polis en claimnummer zodat we dit verder op kunnen pakken.

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynasure
  2. Auteur
    Audrey1972
    Datum
    RMA nummer: iRMADETM14655669.
    Polisnummer:
    SPLNE1498456
  3. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Kaanen,

    De opdracht om de afspraak in te plannen is waarschijnlijk te laat binnen gekomen waardoor de koerier geen opdracht heeft gehad om langs te komen. Onze excuses voor het ongemak. Gelukkig zien we dat uw toestel inmiddels is opgehaald en het afhankelijk van de afdeling repair is wanneer u hier weer bericht over zult ontvangen. Helaas is het niet mogelijk een nieuw toestel uit te leveren daar de verzekering heeft aangegeven dat het toestel gerepareerd dient te worden. Nogmaals onze excuses hiervoor.

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynasure

Ook een klacht indienen over Dynasure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen