Klacht Dynasure: Telefoon niet gerepareerd teruggekregen, onbruikbaar leentoestel gehad

Klachtnummer
# 325011
Gebruiker
SureDyna
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 27 augustus een claim ingediend voor mijn kapotte iPhone. Beschreven defecten: barst in het scherm, speaker functioneert niet goed, stil-knop (aan de zijkant) functioneert niet goed.
De speaker is erg zacht, bellen is bijna niet mogelijk. De stil-knop aan de zijkant functioneert neit goed, springt eenvoudig van stil naar geluid, ook zomaar.
Op 30 augustus goedkeuring gehad voor de claim, afspraak gemaakt voor 5 september. Koerier was meer dan een uur te laat (buiten het tijdvak). Afspraak afgezegd om toch te wachten op de koerier.
Op 6 september word ik gebeld, met de mededeling dat mijn toestel nog niet klaar is, de medewerker stelt voor een leentoestel diezelfde avond te leveren, tussen 18:00-22:00. Hele avond thuis geweest en gewacht, geen bel, geen email, geen telefoon.
Op 7 september gebeld met Dynasure; levering op 6 september was niet mogelijk. Leentoestel wordt vanavond aangeboden. Het leentoestel is die avond binnen gekomen. Bellen blijkt niet mogelijk. Een enorme storing op de lijn, zelfs bellen met de klantenservice gaat niet. De hoorn wordt er 3x opgegooid door Dynasure, omdat ik niet te verstaan ben.
Op 10 september Dynasure aan de lijn. Omruilen van leentoestel niet mogelijk. Mijn eigen toestel is ook nog niet klaar. Retourneren van mijn eigen toestel (dan ben ik in ieder geval bereikbaar) is ook niet mogelijk.
Op 13 september afspraak gemaakt om mijn telefoon te komen leveren, tussen 08:00-13:00. Halve dag vrij genomen van werk, geen bel, geen koerier, geen telefoon. Klantenservice gebeld (met de storende telefoon). Bezorger stond bij de verkeerde deur. Koerier komt meteen terug. Is er pas om 14:00. Hele dag vrij genomen inmiddels.
Koerier is aan de deur. Hij maakt de envelop voor mij open. Telefoon is nog steeds stuk. Toestel niet aan genomen. De barst is gemaakt. De stil-knop functioneert nog steeds niet, is niet naar gekeken. Klantenservice gebeld, daar wordt mij verteld dat de stil-knop is bekeken en gewoon goed was (?). Ik moet het toestel de volgende dag accepteren, eerder kan er niet verder gegaan worden met het proces. De oplossing is: het toestel aannemen, nieuwe (gratis) claim indienen, en weer het toestel op laten halen. Werkend leentoestel krijgen is mogelijk volgens de medewerker. Expliciet nagevraagd aan haar. Is inderdaad mogelijk.
Op 14 september wordt de telefoon weer aangeboden, tussen 08:00-13:00, weer een halve vrij dag opgenomen. Zelfde telefoon wordt aangeboden, nog steeds niet goed functionerend.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk deze telefoon gratis repareren;
aub bij afhalen een correct werkend leentoestel aanbieden.

Tevens tegemoetkoming van Dynasure voor alles wat mis is gegaan (te laat afhalen, te laat brengen, kapot toestel afleveren, niet kijken naar defecten, geen oplossing bieden, hoorn erop gooien, kapot leentoestel aanbieden, geen mogelijkheid tot omruilen leentoestel).

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dynasure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen