Klacht Dynasure: Telefoon niet op voorraad

Klachtnummer
# 196823
Gebruiker
Angelique
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 8-11 is mijn claim van mijn telefoon goed gekeurd, de dag erna is mijn telefoon opgehaald. Op 9-11 krijg ik een mail dat mijn telefoon niet op voorraad is.
Oké, dacht ik. Een dag later kan geen kwaad. Nu zijn we echter al 2 weken verder en ik heb nog geen telefoon. Omdat mijn toestel niet voorradig was, kon ik kiezen uit 2 anderen toestellen. Sorry mevrouw, deze zijn ook niet voorradig....
Dan breekt toch echt mijn klomp. 3 verschillende toestellen van 2 verschillende merken die dus alle 3 al 2 weken niet voorradig zijn!!!!

Gewenste oplossing

Ik wil morgen een telefoon hebben van dezelfde of betere kwaliteit.

2 reacties

  1. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Geachte mevrouw Van Oort,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wat vervelend dat uw eigen type toestel en de vergelijkbare toestellen niet op voorraad zijn. Wij hebben navraag gedaan aan de desbetreffende afdeling welk toestel wij u nog meer kunnen aanbieden.

    Wanneer wij een terugkoppeling krijgen, ontvangt u meteen een reactie.

    Excuses voor het ongemak en de vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynasure.
  2. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Geachte mevrouw Van Oort,

    Wij zien dat er een Huawei G8 is aangeboden en u hiermee akkoord bent gegaan. De levering heeft plaatsgevonden op 25-11-2016.

    Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynasure.

Ook een klacht indienen over Dynasure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen