Opgelost door Dynasure: Toestel niet op voorraad.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 260114
Gebruiker
renzo1327
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een tijd zonder toestel te zitten, krijg ik een email van dynasure met het bericht dat mijn toestel (iphone 6s 64gb) niet op voorraad is. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren, maar in deze mail staat ook dat ze vergelijkbare toestellen leveren in het geval dat een toestel niet op voorraad is en dat je voor meer informatie contact moet opnemen. Dus nadat ik had gebeld kunnen ze mij een iphone 6s aanbieden maar wel een van 16gb. Ik zou in dit geval dus flink qua geheugen achteruit gaan en zou de waarde van mijn toestel flink dalen, ik ben niet akkoord gegaan met het aanbod. Nu is het maar afwachten hoe lang het gaat duren ik dan ook echt een vergelijkbaar of hetzelfde toestel kan verwachten.

De oplossing

Meer duidelijkheid over hoe lang ik moet wachten op een echt vergelijkbaar of beter toestel. En natuurlijk dit vergelijkbare toestel zo snel mogelijk, want nu zit ik zonder telefoon.

2 reacties

  1. Auteur
    renzo1327
    Datum
    Een leentoestel om de wachttijd te overbruggen zou ik ook zien als een goede oplossing voor het probleem.
  2. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Palings,

    Bedankt voor uw bericht. We hebben het doorgezet naar onze klachtenafdeling. Zij zullen dit verder met u oppakken.

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynasure

Uiteindelijke oplossing

Auteur
renzo1327
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ineens was het 64 gb toestel in de juiste kleur wel op voorraad, deze heb ik de volgende dag ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Dynasure?