Klacht Dynasure: Uren bellen

lara

Ik heb zojuist een claim ingediend omdat mijn toestel waterschade op heeft gelopen. Welgeteld heb ik 32 minuten met Dynasure aan de telefoon gehangen.
Ten eerste al 20 minuten om de claim in te dienen. Vervolgens moest ik opnieuw het hele keuze menu door om een afspraak met de koerier te maken. De medewerker die ik bij het indienen van de claim aan de telefoon had vertelde mij dat ik ervoor kon kiezen om de telefoon in de avond morgen af te laten halen. Toen ik zei dat ik de telefoon morgen wilde laten ophalen klikte de andere medewerker direct tussen 8:00 en 18:00 aan, maar ik ben dan niet thuis! Dit kon niet meer worden teruggedraaid en de kans is nu ontzettend groot dat ze morgen komen wanneer ik niet thuis ben.
Ik vind het erg vervelend hoe dit is gegaan. Door een fout van de medewerker loop ik de kans morgen niet mijn telefoon af te kunnen geven waardoor het allemaal langer duurt.

Ik wens dat de koerier morgen bij mijn huis is voor 11:00 of na 16:00. Dit zijn de tijden waarop ik thuis ben en die ik had willen doorgeven aan de telefoniste. Door haar fout kan ik dit niet meer doen. Ik wens morgen mijn telefoon af te kunnen geven.

Dynasure
    Geachte mevrouw Beintema,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is dat de gemaakte afspraak niet goed uitkomt.

Op het moment dat u de afspraak maakte kon er inderdaad alleen een afspraak worden gemaakt tussen 8:00-18:00 uur. Wij kunnen enkel een Same Evening afspraak (tussen 18:00-22:00 uur) met u maken wanneer u ons op de dag van transport voor 15:00 uur belt.

Door miscommunicatie werd er voor u een afspraak tussen 8:00-18:00 uur ingepland. De medewerker heeft hierna nog met u overlegd om de afspraak eventueel te annuleren zodat u ons kon terugbellen voor de Same Evening afspraak. Na enig overleg werd besloten om de afspraak te laten staan. De medewerker heeft, zoals met u afgesproken, een notitie in het systeem achtergelaten om aan te geven dat er niemand aanwezig is tussen 11:00-16:00 uur. Hierop heeft onze planningsafdeling hun uiterste best gedaan om hier gehoor aan te geven.

De afspraak staat momenteel voor u ingepland tussen 14:15-17:15 uur. Zojuist heb ik contact opgenomen met onze koeriersdienst en gevraagd om er zorg voor te dragen dat de koerier na 16:00 bij u zal zijn.

Ik wil u verder nog een hele fijne dag wensen!

Met vriendelijke groeten,
    Sharon WeCare

Ook een klacht indienen over Dynasure?