Opgelost door Dynasure: Vervangend toestel niet beschikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 78464
Gebruiker
Fons van den Brink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

19 oktober melding gemaakt van schade aan mijn telefoon, doordat ik deze niet eerder kon missen heb ik maandag 29 oktober mijn telefoon op laten halen, nadat ik de telefonische belofte heb gekregen binnen twee dagen mijn eigen toestel/een vervangend toestel te ontvangen. 4 dagen verder heb ik echter nog steeds geen telefoon en geen duidelijkheid over een oplossing, ondanks telefonisch- en e-mailcontact met de verzekering. De telefoon zou dinsdag al door Dynasure besteld zijn bij hun leverancier en ik moet maar afwachten tot Dynasure een e-mail stuurt. Ik heb mijn telefoon nodig, zowel voor mijn opleiding als mijn werk. Er wordt ook een vervangend toestel aangeboden, maar dit is voor mij geen oplossing, aangezien mijn complete backup met HTC Backup gemaakt is, en een samsung dan wel blackberry dus geen oplossing zijn. Ik heb zelf voorgesteld tegen bijbetaling een HTC One M8 aan te schaffen, maar dit was niet mogelijk bij de verzekeraar.

De oplossing

Snel een nieuwe telefoon, een leentoestel of een andere vorm van compensatie. Als je de belofte om een nieuwe telefoon binnen 2 dagen te leveren niet kan waarmaken, zou het bedrijf zelf met een oplossing moeten komen en zou het niet tot een klacht moeten komen.

2 reacties

  1. Auteur
    Dynasure
    Datum
    Beste Heer Van den Brink,Vervelend dat u nu zonder GSM zit! Zoals zojuist met u besproken, u ontvangt vandaag een e-mail bevestiging voor het maken van een afspraak. Even volhouden nog en dan is uw GSM weer terug.Met vriendelijke groeten,Tim
    Dynasure WeCare
  2. Auteur
    Fons van den Brink
    Datum
    Na indienen van de klacht zeer goed geholpen. Vervelend dat het lijkt alsof dit nodig is om de gewenste service te krijgen, maar in ieder geval is het geheel nu goed afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fons van den Brink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dynasure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen