Klacht Dynasure: Zoveelste fout door dynasure

Ohsnapitzmay

Voor de zoveelste keer problemen met dynasure. Na een bijna eindeloze strijd met dynasure de afgelopen keren heb ik pas geleden nogmaals een claim moeten plaatsen omdat mijn telefoon weer stuk was gevallen.

Niet alleen is na deze claim mijn verzekering geannuleerd omdat ik te vaak ( 3 x????) een claim heb ingediend (want ik betaal ook niet gewoon maandelijks voor die verzekering?). Maar ALWEER een half kapot toestel.

Deze keer de aux jack. Geen enkel paar oortjes of aux kabel blijft zitten. Bij een zuchtje wind schiet de aansluiting er uit waardoor de muziek gaat kraken of helemaal stopt. En daar betaal je dan €65 euro eigen risico op, naast je maandelijkse verzekering.
Fijn als je aan het sporten, fietsen of lopen bent en je muziek er 25 x mee stopt :).

Ik weet niet waar ze bij dynasure hun vervangende toestellen vandaan halen maar ze lijken wel van de dump te komen.

Het lijkt wel alsof ze niet 1 claim fatsoenlijk en na behoren kunnen afhandelen.
Ik heb nog NOOIT zo veel problemen gehad met een bedrijf als met dynasure.

Ik verzeker mijn telefoon liever niet dan dat ik hem ooit nog bij dynasure verzeker. Behoed jezelf van een eindeloze strijd en verzeker hem alsjeblieft ergens anders.

Reparatie vergoeding. Ik heb bij een bedrijf navraag gedaan en de aux kan binnen een uur gerepareerd worden voor €50.

Dynasure
    Geachte heer/mevrouw Ter Heide,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak!
    Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen dienen wij uw polis te controleren.
    Wij kunnen echter op basis van de door u verstuurde gegevens geen polis terug vinden.
    Graag ontvangen wij het volledige polis- en/of claimnummer.

In afwachting van uw reactie.

Team WeCare Dynasure
    Dit kon ik terug vinden in de mail: claim referentie 0238748
    Dynasure
    Geachte heer/mevrouw Ter Heide,

Bedankt voor uw reactie.

Indien het vervangend toestel dat wij hebben geleverd niet naar behoren werkt is het mogelijk om dit onder de garantie op te pakken. Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen met de verzekering.
    Verder is bij nader onderzoek gebleken dat uw polis inderdaad door ons is geannuleerd. Tijdens de looptijd van uw verzekering hebt u hier meerdere keren aanspraak op gemaakt. Conform de polisvoorwaarden hebben wij het recht de polis tussentijds te annuleren met inachtneming van een opzegtermijn van twee maanden.
    Tot slot kunnen wij de reparatie niet vergoeden. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Ohsnapitzmay
Wéér contact op nemen. Al dat heen en weer gebel met dit onbehulpzame bedrijf heeft mij de vorige keer ook al €25 gekost. Fantastische tegemoetkoming dit. Ontzettend begripvol en super sympathiek dat ze meteen mij de mogelijkheid ontnemen om nog een reactie te kunnen plaatsen. Niks anders dan bar en bar slechte ervaring met dit bedrijf.

Ook een klacht indienen over Dynasure?