Klacht Dynetic.nl: Opgelicht

Klachtnummer
# 457329
Gebruiker
Michelle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 31 oktober 2019 heb ik de Pro™ Rugcorrector besteld. Eind januari 2020 gemaild waar het pakket bleef.
Toen reactie gekregen dat het nog onderweg was. Via track&trace staat er dat het pakketje nog steeds (24 juni 2020!!) in Shanghai bevindt.
Nu bestaat Dynetic.nl niet meer en krijg geen antwoord van de klantenservice.

30 euro kwijt, gewoon opgelicht!!

De oplossing

Volledig bedrag terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dynetic.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dynetic.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen