Klacht Dynetic.nl: Oplichting

Klachtnummer
# 443452
Gebruiker
Natashke88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 19 april via www.dynetic.nl een rug corrector gekocht en met iDEAL betaald. Op 25 april kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling onderweg was en ik via een link de bestelling kon volgen. Toen ik daarop klikte stond er dat mijn bestelling helaas vertraging had opgelopen en pas ergens in de eerste week van mei bezorgd zal worden. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Ik wilde vandaag weer op de link klikken om mijn bestelling te volgen, helaas kreeg ik toen de melding dat de site onbetrouwbaar is ivm cybercriminelen. Ik kan dus niet meer op de site ook niet als ik gewoon via Google erop wil komen. Ik heb gekeken op trustpilot om daar mijn verhaal te delen en blijkt dat daar vandaag iemand hetzelfde op geplaatst heeft met ook dit probleem. Ik kan dus naar mijn pakketje fluiten. Ik heb hiervoor de bank bericht en gevraagd of zijn mijn bedrag terug kunnen boeken alleen kunnen ze dit helaas niet. Ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen.

De oplossing

Geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dynetic.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dynetic.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen