Opgelost door Dynniq: 69,95 euro betaald voor een monteur die niks installeert

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 363626
Gebruiker
NNN_xxx
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb de installatieservice van tele2 (dynniq) gebeld om aan te geven dat het installeren van een internetpakket niet lukt, omdat ik geen kabels in mijn meterkast had en vroeg of zij deze hoofdkabel kunnen/mogen doortrekken. Dynniq heeft toch een monteur laten komen, maar deze monteur heeft niks gedaan in huis, omdat de kabels er niet waren (wat ik al telefonisch had aangegeven). Tele2 gaf aan dat zij nooit een monteur hadden moeten sturen, maar dit hebben zij toch gedaan.
Nu heb ik 69.95 euro moeten betalen voor een monteur die niks heeft uitgevoerd.

Klantenservice vaak gebeld van dynniq en gaven aan dat zij die monteur ook moeten betalen en dat ik maar pech heb. Ik vind dit totaal niet kunnen, aangezien die 69.95 eu betaalt moet worden voor de installatie en in mijn geval is er niks gebeurd.

Vervolgens een kpnmonteur laten komen. Hij gaf aan dat ik niet had moeten betalen, omdat die monteur niks had uitgevoerd. Hij gaf aan dat ik recht heb op het terugkrijgen van mijn geld.

De oplossing

Ik wil mijn 69,95 euro terugkrijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Dynniq
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Nora,

    Vervelend dat dit is gebeurd. Wij hadden niet verwacht dat uw verzoek was om de KPN kabel te verleggen. Ik denk dat dit een communicatie misverstand is. Wij hebben bij u niets kunnen doen, dat is correct, maar zijn wel op uw verzoek bij u langs geweest om te helpen met de internetinstallatie. Ik ben bereid om de helf van de kosten te restitueren.

    Met vriendelijke groet,
    Gertjan Noordstra



  2. Auteur
    Dynniq
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Nora,

    Wij gaan hiervoor zorgen. U wordt hierover gebeld .

    Met vriendelijke groet,
    Gertjan Noordstra

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NNN_xxx
Datum
Uiteindelijke oplossing
35 euro terug betalen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynniq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen