Klacht Dynniq: Afspraak niet nakomen, geen contact.

Klachtnummer
# 366301
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Tussen 11.00 en 12.30 zou mijn slimme meter worden vervangen door Dynniq. Ik heb nog altijd niemand gezien. Bellen met dit bedrijf had ook geen zin: de eerste keer werd ik na 20 miniuten doorverbonden naar een voicemail, de tweede keer kon Dynnic geen contact krijgen met haar monteurs. Ik zou worden teruggebeld, maar dat is niet gebeurt. Beetje zonde van mijn vrije dag.

Gewenste oplossing

Op kosten van Dynniq de slimme meter plaatsen.

1 reactie

  1. Auteur
    Peter
    Datum
    Laat maar, de monteur komt net binnen....
    Hij kan er niets aan doen: moet dubbele afspraken in zijn planning nakomen. Belachelijk Dynniq!

Ook een klacht indienen over Dynniq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen