Klacht Dynniq: Dynniq houdt zich niet aan gemaakte afspraken
Details
Klacht
Voor het plaatsen van een slimme meter in mijn meterkast heb ik weken van te voren een afspraak gemaakt. De afspraak wordt keurig bevestigd door Dynniq met een tijdvenster van 2 uur, van 10 tot 12 uur, waarin de monteur te verwachten is voor werkzaamheden die maximaal 1 uur zouden gaan duren.Inmiddels is aangeven tijdvenster alweer een uur overschreden. Bij navraag “waar blijft uw monteur?” krijg je dan als antwoord: Daar kunnen we niets over zeggen; de werkzaamheden lopen erg uit; u kunt beter een nieuwe afspraak maken.
Wat een wanprestatie! Daar ruim je dus je agenda voor uit en neem je een vrije dag op. En een volgende keer? Ik heb er, gezien de gebrekkige communicatie, geen vertrouwen in.
Gewenste oplossing
Ik zie geen oplossing. Het bedrijf houdt zich niet aan de gemaakte afspraken en communiceert niet als er iets misgaat in de planning.
Je kunt niet op de gok vrije dagen blijven opnemen.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.