Klacht Dynniq: Dynniq houdt zich niet aan gemaakte afspraken

Gebruiker1530617476

Voor het plaatsen van een slimme meter in mijn meterkast heb ik weken van te voren een afspraak gemaakt. De afspraak wordt keurig bevestigd door Dynniq met een tijdvenster van 2 uur, van 10 tot 12 uur, waarin de monteur te verwachten is voor werkzaamheden die maximaal 1 uur zouden gaan duren.
Inmiddels is aangeven tijdvenster alweer een uur overschreden. Bij navraag “waar blijft uw monteur?” krijg je dan als antwoord: Daar kunnen we niets over zeggen; de werkzaamheden lopen erg uit; u kunt beter een nieuwe afspraak maken.
Wat een wanprestatie! Daar ruim je dus je agenda voor uit en neem je een vrije dag op. En een volgende keer? Ik heb er, gezien de gebrekkige communicatie, geen vertrouwen in.

Ik zie geen oplossing. Het bedrijf houdt zich niet aan de gemaakte afspraken en communiceert niet als er iets misgaat in de planning.
Je kunt niet op de gok vrije dagen blijven opnemen.

Dynniq
    Geachte heer Van den Aardweg,

Zojuist heb ik uw klacht gelezen en onderzocht. Ik vind het heel vervelend dat wij onze afspraak niet zijn nagekomen. Mijn excuses hiervoor.

In onze gegevens zie ik staan dat u de slimme meter geweigerd hebt. U ontvangt van ons nog éénmaal een brief om dit besluit te heroverwegen. Ik bied u aan dit op een tijdstip te doen dat het u uitkomt en het voor u niet nodig is hier apart vrij voor te nemen. Dit kan 's ochtens heel vroeg of einde namiddag.

Ik ga ervan uit u hiermee naar behoren te hebben geinformeerd.

Gertjan Noordstra

Manager Services
    Gebruiker1530617476
    Beloofde brief nog niet ontvangen. Klinkt wel een beetje dreigend zo van “dit wordt dan uw laatste kans”. Ik ben benieuwd naar de inhoud. Ik heb namelijk van de opdrachtgever Liander heel iets anders begrepen.h
    Dynniq
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Dynniq?