Opgelost door Dynniq: Geen contact > fout slimme meter > misgelopen saldering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 368402
Gebruiker
Elles
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Herhaaldelijk contact gezocht na plaatsing van slimme meter op 6 mei. De omvormer van onze zonnepanelen kon hierna de opgewekte stroom niet meer kwijt. Na herhaaldelijk geen contact/afspraken niet nakomen, contact gezocht met Liander. Zelfs zij namen contact op en Dynnic zou VANDAAG! nog contact opnemen.
Uiteindelijk zelfstandig het probleem opgelost door zelf iemand te regelen na 23 dagen (per dag gemiddeld 4a 5 kWh opgewekte stroom) = zeker 125 kWh misgelopen. Nu we zelf het probleem hebben opgelost, wat gaan jullie doen aan de misgelopen saldering?
Met vriendelijke groet.

De oplossing

Ik wil misgelopen saldering terugclaimen, minste wat ze kunnen nadat we zelf een oplossing hebben moeten regelen na 23 dagen.

3 reacties

  1. Auteur
    Dynniq
    Datum
    Geachte mevrouw van Kampen,

    Vervelend dat dit is gebeurd. Als ik het verhaal lees wordt mij nog niet duidelijk wat er hersteld is en hoe wij dit hadden kunnen voorkomen. Dit bespreek ik graag met u. Zojuist heb ik uw voicemail ingesproken met mijn directe telefoonnummer. Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Gertjan Noordstra
  2. Auteur
    Elles
    Datum
    De netspanning is hersteld. Dit hadden jullie kunnen oplossen en/of kunnen voorkomen.
    Nu drie weken geen zonne-energie opgewekt.
    Nogmaals, wij willen de misgelopen saldering bij jullie terugclaimen. Dit op aanraden van liander.
    Met vriendelijke groet,
    Elles Kok
  3. Auteur
    Dynniq
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Kok,

    Zoals besproken kunnen wij niet verantwoordelijk zijn voor het wel of niet inschakelen van de apparatuur. Echter, wij hebben dit niet snel opgepakt. Ik stuur u een cadeaubon voor het ongemak.

    Met vriendelijk groet,
    Gertjan Noordstra

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elles
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een excuus met een cadeaubon twv €25,- ten aanzien van de communicatie.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dynniq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen