Klacht Dyson: 8weken wachten voor omruiling

Klachtnummer
# 507890
Gebruiker
Kork
Datum
0 reacties

Details

De klacht

8 weken wachten voor een omruiling. Helaas, nog steeds niet opgelost! Ieder keer zelfde verhalen over de administratie die het gaat oppakken en nee hoor, 2x verkeerde stofzuiger ontvangen. Wat moet ik hiermee?! Dit is toch belachelijk, je betaald er ook voor. Eerlijk gezegd dit had ik niet verwacht van Dyson!

De oplossing

Juiste stofzuiger opsturen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dyson is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen